تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722834
شناسه : 3722834
تاریخ :
جمع بین میدان و دیپلماسی اقدام ماندگار شهید امیرعبدالهیان بود اقتصاد ایران: دامغان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان، جمع بین میدان و دیپلماسی را اقدام ماندگار شهید امیرعبدالهیان دانست و گفت: این شهید بزرگوار الگوی برجسته دیپلماسی محسوب می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی اجلاسیه مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان ضمن اشاره به شخصیت شهید امیرعبدالهیان از فرزندان دیار دامغان و استان سمنان تاکید کرد: شهید امیر عبدالهیان شخصیتی ارزنده بود.

وی افزود: در محافل ملی و بین‌المللی همواره از شهید امیر عبدالهیان که از افتخارات استان محسوب می‌شود با ویژگی‌های ممتازی مانند تدین، اخلاص و تواضع یاد می‌شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان توانسته بود عرصه دیپلماسی را با حوزه اخلاق و ایمان پیوند دهد اظهار کرد: وزیر سابق امور خارجه ایران، نمونه بارزی از یک معلم اخلاق بود که این موضوع از زبان بسیاری از علما نیز بیان شده است.

مطیعی جمع بین میدان و دیپلماسی را اقدام ماندگار شهید امیرعبداللهیان عنوان کرد و گفت: امیدواریم این الگوی برجسته دیپلماسی همواره مورد توجه شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی کشور قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید بر روی میزان اثرگذاری اینگونه برنامه‌ها بویژه در حوزه جبهه مقاومت، متمرکز شد و ساز و کار دستیابی به این هدف را فراهم آورد، تاکید کرد: باید برای معرفی شخصیت شهید امیرعبداللهیان تلاش کرد تا نام این شهید والامقام در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود.