تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722833
شناسه : 3722833
تاریخ :
خودکفایی در تولید کاغذ ایرانی در دولت سیزدهم محقق شد اقتصاد ایران: مشهد- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: شهید رئیسی توان خود را برای خدمت به مردم به میدان آورد و خودکفایی در تولید کاغذ در دولت سیزدهم محقق شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد ظهر چهارشنبه در نشست رونمایی از دستاوردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان با اشاره به حماسه انتخابات اظهار کرد: باید زیبایی‌های خلق این حماسه باشکوه را برای مردم به نمایش بگذاریم و امیدواریم رئیس جمهور منتخب راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه درس فرهنگی، مهم‌ترین درس عاشوراست، افزود: ما باید حق را شناخته و پای دفاع از حق هزینه دهیم. امام حسین (ع) برای مبارزه با جبهه فرهنگی باطل وارد میدان شدند و قیام کردند.

وی افزود: عرصه فرهنگ اولویت رهبر معظم انقلاب است و پیام شهدا این است که برای دفاع از حق و انقلاب فرهنگی خدمت کنیم.

گنابادی نژاد گفت: در پیروزی انقلاب مسأله دانشگاه‌ها کوچک نبود، اما دانشگاه‌ها پیشگام شدند و برای بازخوانی ارزش‌های فرهنگی تعطیل شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی به فرمایشات رهبر درباره شهید رئیسی اشاره و اظهار کرد: امروز رهبری از سیره رئیس‌جمهور به عنوان سرمشق یاد می‌کنند؛ چرا که ایشان خود را گرفتار حواشی نکرد و توان خود را برای خدمت به مردم به میدان آورد.

وی گفت: خودکفایی در تولید کاغذ ایرانی از کارهای بزرگ در این دوره بود. رشد صنعت چاپ استان قابل تحسین است و این ظرفیت رشد در عرصه ملی و بین‌المللی و منطقه‌ای دارد.

گنابادی نژاد با بیان اینکه در حوزه چاپ ظرفیت‌هایی داریم که در جریان‌های حاکمیتی باید وسط بیایند، اظهار کرد: چرا چاپ کتاب‌های درسی باید دست آموزش و پرورش باشد؟ این ارگان باید روی تولید محتوا کار کند.