تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722820
شناسه : 3722820
تاریخ :
برنامه ریزی برای نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت انجام شد اقتصاد ایران: دامغان- رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه ریزی برای نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت انجام شد، گفت: این اجلاسیه نیز با شکوه هرچه بیشتر امسال برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد صالحی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در سالن همایش دانشگاه دامغان، تاکید کرد: امسال برنامه ریزی خوبی برای این اجلاسیه در تهران و در مجموعه استان سمنان صورت گرفته و امیدواریم برنامه‌های خوبی را در این اجلاسیه بزرگ شاهد باشیم.

وی افزود: دامغان در استان سمنان راهی را شروع کرد که از ۹ سال قبل توانست اجلاسیه مجاهدان در غربت را پایه گذاری و اقدام اثرگذار بسیار خوبی را جریان سازی کند که قابل تقدیر است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» را گامی ارزشمند در راستای تقدیر از کسانی دانست که برای احتراز پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در تمام عالم، تلاش می‌کنند و کمتر نامی از آنان شنیده می‌شود.

صالحی با بیان اینکه هشت دوره از این اجلاسیه با میزبانی دامغان برگزار شده و این نشان می‌دهد که استان سمنان می‌تواند تا چه میزان در عرصه ملی نقش آفرین باشد، تاکید کرد: در اجلاسیه نهم نیز در ظرفیت‌های استان سمنان استفاده می‌شود.