تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3722813
شناسه : 3722813
تاریخ :
امباپه: فلورنتینو پرس بهترین رئیس دنیا است اقتصاد ایران: ستاره جدید تیم ملی فوتبال رئال مادرید از رئیس ۷۷ ساله این باشگاه تمجید ویژه‌ای کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که روز گذشته (سه‌شنبه) به طور رسمی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حضور نزدیک به 80 هزار هوادار به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معرفی شد، در گفت‌وگویی تصویری با این باشگاه اسپانیایی گفت: این یک رؤیا است، رؤیایی برای زندگی کردن همه اینها. عضوی از خانواده بزرگ رئال مادرید بودن یک امتیاز است. این یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام است. خیلی خوشحال و قدردانم، پیوستن به رئال همیشه یک رؤیا بوده است.

وی افزود: از کودکی رؤیای بازی برای رئال مادرید را داشتم. اکنون رؤیایم این است که در سطح بهترین باشگاه جهان باشم و همه تلاشم را برای این باشگاه به کار خواهم بست. حضور در اینجا، در بهترین باشگاه جهان، باورنکردنی است. برای من حضور دررئال مادرید مایه خوشحالی و افتخار است. بی‌صبرانه منتظر بازی برای این تیم هستم. من رؤیایی داشنم و حالا این رؤیا تحقق یافته است. من حالا بازیکن رئال مادرید هستم. از آشنایی با زیدان و کریستیانو رونالدو هم بسیار خوشحالم، آنها همیشه به من کمک می‌کنند.

این ستاره فرانسوی که در رئال مادرید شماره پیراهن «9» را به تن خواهد کرد، درباره رئیس موفق باشگاه رئال مادرید هم خاطرنشان کرد: فلورنتینو پرس فرد بسیار مهمی برای من است. او از روز اول به من ایمان داشته است. پرس به من و خانواده‌ام کمک کرده که این برایم بسیار مهم است. فلورنتینو من را خوشحال می‌کند. او بهترین رئیس دنیا است.

امباپه 25 ساله دربخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: رئال مادرید یک اشتیاق است. من در دوران کودکی‌ام همه بازی‌های این تیم را تماشا می‌کردم و همیشه با خودم می‌گفتم یک روز بازیکن رئال مادرید خواهم شد و به همه کارهایی که باید انجام می‌دادم فکر می‌کردم تا متوجه این موضوع شوم.

ستاره پیشین پاری‌سن‌ژرمن که قراردادی پنج ساله با رئال مادرید امضا کرده، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که بازیکن رئال مادرید هستم. از شما برای این همه عشقی که هر روز به من نشان می‌دهید، تشکر می‌کنم. این برای همیشه در قلب من خواهد ماند. من جانم را برای این باشگاه و این نشان (لوگو) خواهم داد. هالا مادرید!

امباپه که در هفت سال اخیر در 308 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن 256 گل، 108 پاس گل هم ساخت، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه فرانسوی به شمار می‌رود.

کیلیان 25 ساله در این مدت به پاری‌سن‌ژرمن برای کسب 15 قهرمانی در رقابت‌های مختلف کمک کرد، از جمله 6 قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه و چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه.

انتهای پیام/