تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3722806
شناسه : 3722806
تاریخ :
وزیر اطلاعات با پزشکیان دیدار کرد اقتصاد ایران: وزیر اطلاعات گفت: چند پیشنهاد در خصوص مسائل امنیتی کشور در حضور دکتر پزشکیان مطرح کردم؛ مسائل اجرایی کشور موضوعی است که به عهده شخص رئیس جمهور منتخب است و طبیعتا آنچه که مورد نیاز است، در خدمت ایشان قرار خواهیم داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات دولت سیزدهم روز چهارشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با دکتر پزشکیان گفتگو و گزارشی از آخرین وضعیت امنیتی کشور به وی ارائه کرد.  وزیر اطلاعات پس از این دیدار گفت: آنچه که وظیفه ما بود در رابطه با مسائل امنیتی کشور، تقدیم آقای دکتر پزشکیان کردیم.

وی در خصوص پیشنهاداتش به رئیس جمهور منتخب، گفت: چند پیشنهاد در خصوص مسائل امنیتی کشور مطرح کردم؛ مسائل اجرایی کشور موضوعی است که به عهده شخص رئیس جمهور منتخب است و طبیعتا آنچه که مورد نیاز است، وزارت در خدمت ایشان قرار خواهد داد.

وزیر اطلاعات دولت سیزدهم عنوان کرد: دولت چهاردهم دولتی است که منتخب و مورد اعتماد مردم بوده و آمده است که به مردم خدمت کند و امیدواریم در این مسیری که تصمیم گرفته حرکت کند و با لطف الهی همراه شود. مخصوصا در این ایام که انشالله آقا امام حسین کمکشان کند.

انتهای پیام/