تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722803
شناسه : 3722803
تاریخ :
هیات اندیشه‌ورز در کردستان تشکیل شد اقتصاد ایران: سنندج_هیأت اندیشه ورز کردستان متشکل از نخبگان و نمایندگان مؤسسات غیر دولتی و تحت مجوز بهزیستی کردستان در سنندج تشکیل شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بهزیستی کردستان بعدازظهر چهارشنبه در این نشست که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی (۳۰ تیر تا ۵ مرداد) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به بیش از ۵۲ وظیفه اصلی بهزیستی که ۱۷۰ نوع فعالیت را در زیر مجموعه‌های خود در می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به گستره فعالیت‌های بهزیستی در تمام حوزه‌های اجتماعی ضرورت حضور نخبگان و نیکوکاران و ارائه راهکارهای مناسب را بیش از پیش آشکار می‌کند.

حسین رسولی گفت: نگاه ویژه دولت شهید رئیسی به استان کردستان، ضرورت ادامه همکاری در ادامه مسیر براب پیشبرد اهداف بهزیستی را دوچندان می‌کند.

صادقی دستیار مردمی سازی دولت و مشاور استاندار کردستان نیز در این نشست اظها: کرد تنوع فعالیت‌های بهزیستی اهمیت و جایگاه ویژه این سازمان را می‌رساند.

وی افزود: معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، با همدلی مددکاران شاغل در مراکز بهزیستی آرامش بیشتری دارند.

وی هدف از تشکیل هیأت اندیشه‌ورز را رشد جامعه هدف بهزیستی و ارتقای جایگاه آنان دانست.

دستیار مردمی سازی دولت در کردستان تصریح کرد: بدون حضور مردم هیچ کاری به خوبی و با فرجام مناسب پیش نخواهد رفت، امامین انقلاب همواره بر حضور مردم در صحنه تاکید داشته‌اند.

صادقی بیان داشت: هرگونه پیشرفت نظام و دولت اسلامی به معنای واقعی مستلزم حضور مردم و عدم شانه خالی کردن از بار مسئولیت‌های اجتماعی است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مردم نه تنها در برنامه‌های اجتماعی بلکه باید در تصمیم سازی و تصمیم گیری‌ها دخیل شوند.

وی گفت: مدیران بازنشسته‌ای که دارای تجربه بسیار هستند به همراه اساتید مجرب و دانشجویان نخبه و وکلای توانمند و سازمان مردم نهاد به همراه شوراهای محلات توانمند، می‌توانند طی گردهمایی‌هایی راهکارهای مناسب ارائه دهند.

دستیار مردمی سازی دولت در استان افزود: در بسیاری اوقات خانواده‌ها از نگهداری فرزندان معلول عاجز هستند اما در نهایت این کارکنان بهزیستی هستند که با این مسئولیت سنگین را به دوش می کشند.

در ادامه محمد حسین سنایی از کارشناسان باتجربه معاون اجتماعی بهزیستی کردستان، که بیش از یک دهه قبل به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، بیان کرد: گستردگی سازمان‌های غیردولتی در سطح استان و کشور نشانه‌ای از موفقیت این سازمان است و خوشبختانه اعتماد مردم به بهزیستی افزایش یافته است.