تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3722786
شناسه : 3722786
تاریخ :
کاهش قیمت خودرو‌‌ داخلی و ریزش بهای خودرو‌ چینی‌ در بازار اقتصاد ایران: عصر خودرو- به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار کاهش یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، اسد کرمی درباره آخرین وضعیت خودرو در بازار تهران، اظهار داشت: بازار خودرو در رکود به سر می‌برد ضمن اینکه روند قیمت خودرو در بازار کاهشی شده است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران بیان داشت: خودروهای خارجی حدود 5 درصد و خودروهای داخلی نیز حدود 7 درصد در بازار کاهش قیمت داشته است.
وی مدعی شد: واردات خودرو و ثبت‌نام خودرو جانبازان از عوامل تاثیرگذار بر کاهش قیمت خودرو در بازار بوده است، البته واردات خودرو هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.
کرمی بیان داشت: خودروهای چینی نیز در بازار مشتری چندان ندارد و قیمت این خودرو‌ها در بازار نسبت به خودروهای دیگر کاهش قیمت بیشتری دارد.
وی اظهار داشت: قطعات خودروهای چینی در بازار تقریبا کمیاب است و لذا اگر قطعه‌ای از یک خودروی چینی خراب شود دارنده خودرو به سختی می‌تواند آن قطعه را پیدا و جایگزین کند به همین دلیل خودروهای چینی چندان در بازار مشتری ندارند.