تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3722760
شناسه : 3722760
تاریخ :
حمایت مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از ماشین‌آلات گیاهان دارویی اقتصاد ایران: ادوات و ماشین‌آلات تولید و فرآوری گیاهان دارویی تحت پوشش تسهیلات مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زینلی، مجری طرح ملی گیاهان دارویی در راستای حمایت از ماشین‌آلات کشاورزی حوزه گیاهان دارویی عنوان کرد: ادوات و ماشین‌آلات تولید و فرآوری گیاهان دارویی تحت پوشش تسهیلات مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد. تمام تولیدکنندگان ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در کشور برای حلقه‌های متعدد زنجیره‌های ارزش گیاهان دارویی که ماشین‌آلات و ادوات آنها دارای استاندارد و تاییدیه لازم هستند، می‌توانند به منظور برخورداری از حمایت‌های بخش مکانیزاسیون و ثبت ماشین‌آلات خود در سامانه مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی، درخواست‌های خود را به دفتر طرح ملی گیاهان دارویی ارسال کنند.

وی افزود: فعالان بخش گیاهان دارویی برای بهره‌مندی از تسهیلات و تهیه ادوات و ماشین‌آلات مورد نیاز می‌توانند به سایت مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

احمدرضا کمالیون، دبیر کمیته مکانیزاسیون گیاهان دارویی نیز با اشاره به اهمیت ماشین‌آلات و نقش مکانیزاسیون در تحقق اهداف پیش‌بینی شده و توسعه گیاهان دارویی گفت: دفتر طرح ملی گیاهان دارویی با همکاری مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی و با بررسی‌های کارشناسی و فراخوان‌های متعدد، ماشین‌آلات و ادوات تولید و فرآوری گیاهان دارویی مورد نیاز این صنعت را تحت پوشش تسهیلات مکانیزاسیون قرار داد.