تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3722727
شناسه : 3722727
تاریخ :
ثبت ۶۵۳هزار قرارداد رایگان اجاره مسکن در سامانه خودنویس اقتصاد ایران: مدیر سامانه خودنویس از ثبت ۶۵۳هزار قرارداد رایگان اجاره مسکن در سامانه خودنویس خبر داد و گفت:‌ قراردادهای خرید و فروش مسکن نیز ۵۳۵ فقره بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس اظهار داشت: تاکنون یک میلیون و 118 هزار و 619 قرارداد در سامانه خودنویس ایجاد شد که از این تعداد 653 هزار و 625 قرارداد در این سامانه تکمیل و منجر به عقد قرارداد رسمی شده است.

وی امکان استفاده از خدمات این سامانه در تمام ایام هفته و در همه ساعات شبانه‌روز را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سامانه عنوان کرد و افزود: به‌عنوان نمونه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) بیش از یک‌هزار قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شد و کد رهگیری دریافت کردند، همچنین، پشتیبان‌های سامانه در این ایام نیز پاسخگوی مردم بودند.

ساسانی توضیح داد: صرفه‌جویی صورت‌گرفته در سامانه خودنویس برای عموم مردم بر اساس فرمول‌های رسمی محاسبه حق‌الزحمه مشاوران املاک یک‌هزار و 99 میلیارد تومان بوده است، این مبلغ برای قراردادهایی محاسبه شده است که متعاملان به‌دلیل حق انتخاب ایجادشده در این سامانه بدون مراجعه به مشاوران املاک قرارداد منعقد کردند.

به‌گفته ساسانی، قراردادهای خرید و فروش نیز از خردادماه در سامانه خودنویس امکان ثبت را یافتند که هم‌اکنون 535 قرارداد خرید و فروش در این سامانه به ثبت رسیده است و کد رهگیری دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/+