تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722687
شناسه : 3722687
تاریخ :
بازار کار استان یزد نیازمند نیروی کار ماهر است اقتصاد ایران: یزد- رییس سازمان مدیریت یزد با تاکید بر اهمیت نقش، جایگاه و برنامه‌های مهارت آموزی در پیشرفت، توسعه و تحول استان یزد، بازار کار استان را نیازمند نیروی کار ماهر دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، مجید دهقانی‌زاده در چهارمین نشست شورای توسعه استان یزد با اشاره به نقش‌آفرینی سازمان فنی و حرفه‌ای در افزایش سطح مهارت نیروی کار استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان یزد یکی از استان‌های پیشگام و پیشرو در حوزه علمی کشور است، نیاز مبرم به توسعه مهارت و توان‌افزایی دانش‌آموختگان دانشگاهی برای تطابق پذیری با شرایط شغلی موجود و جذب به بازار کار دارد.

وی بیان کرد: طی سه سال گذشته این موضوع به صورت ویژه‌تری مدنظر تیم مدیریتی استان قرار گرفت و اقدامات اساسی مهم و تأثیرگذاری انجام شده است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد افزود: در راستای برنامه‌های تحولی استان در برنامه یزدِ نوین، بستر و متمم مهارت را مدنظر داشته‌ایم و مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان به عنوان متولی این پیوست مهارتی یزدِ نوین را تهیه کرده‌اند.