تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3722682
شناسه : 3722682
تاریخ :
اسامی پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون اعلام شد اقتصاد ایران: اسامی پذیرفته‌­شدگان علمی برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) به شیوه استادمحور اعلام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اسامی پذیرفته­‌شدگان مرحله اول برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) به شیوه استادمحور برای سال تحصیلی 1404ـ1403 در جدول زیر به تفکیک رشته-گرایش و طرح پژوهشی مربوطه اعلام شده است.

پذیرش قطعی منوط به تأیید شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، احراز شرایط صلاحیت عمومی و انضباطی متقاضیان، تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

دانش‌­آموختگی پذیرفته­‌شدگان تا پایان شهریورماه 1403 الزامی است.

چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و یا اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق این فراخوان را نداشته یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، ثبت نام ایشان لغو خواهد شد.

با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته­‌شدگان در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور را خواهد داشت، چنانچه داوطلبی از چندین دانشگاه پذیرش بدون آزمون دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه موردنظر برای ادامه تحصیل را انتخاب کرده و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه­‌ها اعلام نماید.

با توجه به اطلاعیه این فراخوان و تکمیل فرم الف توسط متقاضیان، در صورتی­‌که اسامی ثبت شده در جدول زیر جزو پذیرفته­‌شدگان (اعم از اصلی و رزرو) فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی سال 1403 باشند، لازم است انصراف خود را از کلیه رشته-گرایش­‌های پذیرفته شده در فراخوان مذکور ثبت کنند.

انتهای پیام/