تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722677
شناسه : 3722677
تاریخ :
نقش قابل تقدیر خبرگزاری مهر در امیدآفرینی و جهاد تبیین اقتصاد ایران: رشت- جانشین سازمان بسیج رسانه کشور گفت: نقش خبرگزاری مهر در امیدآفرینی و جهاد تبیین قابل تقدیر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کامیار مهدی‌پور بعد از ظهر چهارشنبه به همراه مهدی پارسا مسؤول بسیج رسانه گیلان در بازدید از تحریریه خبرگزاری مهر گیلان با اشاره به اهمیت نقش رسانه در امیدآفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: نگاه بسیج به رسانه‌ها نگاهی فراحزبی بوده و هیچ خط و مرز حزبی در بسیج رسانه تعریف نمی‌شود لذا همه رسانه‌ها ذیل قانون جمهوری اسلامی زیر چتر بسیج رسانه قرار می‌گیرند.

وی با تقدیر از همکاری‌ها و همراهی‌های خبرگزاری مهر گیلان با بسیج رسانه استان گفت: رسانه‌ها حرکت پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را منعکس کرده و با انتشار اخبار امید آفرین با جریان تحریف و یاس آفرینی دشمن مقابله کنند.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند برای نشان دادن سیاهی در ایران و سکوت در برابر مشکلات کشورهای دیگر افزود: آمارها و نمودارها نشان از رشد و پیشرفت ایران دارد که از چشم رسانه‌های مغرض و معاند دور مانده است.

مهدی پور با تاکید بر اینکه دشمنان و بدخواهان با توطئه و برنامه ریزی هایی چون احتکار در صدد ایجاد مشکلات معیشتی و سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی هستند، گفت: رسانه‌ها با بیان حقایق و نشان دادن ظرفیت‌های کشور، امید به آینده را در بین جوانان افزایش داده و تحریف رسانه‌های دشمن را برملا کنند.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم، جوانان را به عنوان دال مرکزی بیانیه عنوان کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با داشتن ضمیری پاک و سیرت زیبا همواره از کیان این آب و خاک دفاع می‌کنند، لذا رسانه‌ها با ایجاد امید، جوانان را به آینده این کشور امیدوار کنند.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان گفت: روایت موفقیت بانوان در بخش‌های مختلف، مصداق بارز امیدآفرینی و بیان حقیقت جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به معرفی نخستین شهیده رسانه کشور شهید طاهره حداد نژاد به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه گفت: یادواره شهیده شاخص رسانه کشور شهیده حداد نژاد که اهل استان گیلان بوده در شهریور سال جاری در رشت برگزار خواهد شد.