تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3722671
شناسه : 3722671
تاریخ :
رفع معارض در ضلع شمال غرب میدان کتاب اقتصاد ایران: شهردار منطقه دو گفت: با اجرای دستور قضایی ۷۰۰ مترمربع ملک در ضلع شمال غربی میدان کتاب رفع معارض شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی، با بیان اینکه میدان کتاب یکی از میادین مهم منطقه است و در سال‌های گذشته طرح انتقال سنگ فروشی‌ها به عنوان مشاغل مزاحم اطراف این میدان آغاز شده است، گفت: ساماندهی و انتقال صنوف مزاحم میدان کتاب در راستای اجرای آرا بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، در چند فاز طراحی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه در تداوم این طرح تعدادی بنای غیر مجاز در ضلع شمال غربی میدان کتاب وجود داشت که با آلودگی بصری، سیمای شهر را مخدوش کرده بود، افزود: در همین راستا رفع معارض زمین مذکور با حکم قضائی و با حضور نیروی انتظامی، اجراییات و عوامل شهرداری، با اعمال ماده ۱۰۰ انجام شد.

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه مدیریت منطقه دغدغه ساماندهی صنوف مزاحم را دارد و پاکسازی و انتقال صنوف مزاحم را در دستور کار قرار داده است اظهار داشت: با اجرای این طرح ۷۰۰ متر مربع فضای شهری رفع معارض شد.

صالحی تصریح کرد: تمهیدات لازم به منظور رعایت و حفظ حرمت مالک این معارض ملکی پروژه صورت گرفت و دستورات لازم برای رعایت حقوق مالک صادر شد.