تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3722646
شناسه : 3722646
تاریخ :
بازیکنان سرباز از امروز در تمرین ملوان اقتصاد ایران: بازیکنانی که برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر، مشمول خدمت سربازی شده اند از امروز در تمرین ملوان شرکت می کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتر پس از اتمام فصل بیست و سوم مطابق قانون، مشمول خدمت سربازی شدند که از جمله آنها می‌توان به علیرضا جعفرپور (دروازه بان شمس آذر)، امید نورافکن (مدافع - وینگر سپاهان)، یونس اکبرپور (مدافع آلومینیوم) و رضا میرزایی (هافبک استقلال تهران) اشاره کرد.

این بازیکنان تصمیم خود برای گذراندن خدمت مقدس سربازی گرفته اند و از آنجایی که تنها باشگاه لیگ برتری در ایران که می‌تواند بازیکن سرباز جذب کند، ملوان بندرانزلی است آنها خواستار عضویت در این تیم شده اند.

قرار است روز دوشنبه اول مرداد جلسه‌ای میان مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان نظام وظیفه پیرامون وضعیت بازیکنان سرباز - ملی برگزار شود تا اگر شرایط مهیا باشد این بازیکنان بتوانند در تیم‌های خود برای فصل جدید حضور داشته باشند.

تا پیش از برگزاری این جلسه و عدم طی کردن مراحل قانونی، باشگاه ملوان نمی‌تواند با هیچکدام از این بازیکنان قرارداد امضا کند و همچنین ثبت قرارداد با بازیکنان سرباز منوط به رضایت فنی آنها از سوی سعید دقیقی (سرمربی ملوان) خواهد بود.

در همین خصوص بازیکنان نام برده شده از امروز چهارشنبه ۲۷ تیر در تمرین ملوان حضور پیدا خواهند و همراه با سایر بازیکنان این تیم به تمرین می‌پردازند اما همچنان و تا پیش از برگزاری جلسه میان سران فدراسیون فوتبال و سازمان نظام وظیفه، بلاتکلیف خواهند بود.