تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3722618
شناسه : 3722618
تاریخ :
مستند «شیخ حسین انصاریان» پخش می‌شود اقتصاد ایران: فیلم «آشنای ناآشنا» روایتی متفاوت از زندگی و سلوک علمی استاد حسین انصاریان است که فردا از شبکه چهار پخش می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  فیلم «آشنای ناآشنا» روایتی متفاوت از زندگی و سلوک علمی استاد حسین انصاریان است که قسمت اول آن پنجشنبه بیست و هشتم تیرماه ساعت 19 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این مستند، بیست و یکمین فیلم از مجموعه مستندهای «آیینه عمر» است که به کوشش گروه فرهنگ واندیشه شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگی صدرا صدوقی و کارگردانی محراب محمدزاده از قاب این شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد.

در این فیلم چهره‌هایی چون احمد واعظی، محمد اسفندیاری، محمدعلی مهدوی راد، منوچهر صدوقی سها، محمد انصاریان، امیر انصاریان و سید ضیاء الدین پورمحمودیان درباره جایگاه و اهمیت استاد انصاریان در سپهر حکمی، عرفانی و قرآن پژوهی در ایران و جهان اسلام سخن گفته‌اند.

به گفته کارگردان این مستند، در این فیلم تلاش شده در کنار توجه به خدمات استاد انصاریان در عرصه تبلیغ و خطابه، به مدد روایت شیرین وشنیدنی ایشان و گفتارهای جمعی از استادان برجسته حوزه و دانشگاه، نگاه دقیق و جامعی به میراث مکتوب استاد انصاریان که دربردارنده فهرست بلند بالایی از تألیفات حکمی، عرفانی، تفسیری و ترجمه متون مهم اسلامی - شیعی است، داشته باشد.

«آئینه عمر» کاری از گروه فرهنگ واندیشه شبکه چهار سیما است که در قالب آن، زندگی، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی 26 چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران به تصویر کشیده شده است.

مجموعه مستند «آئینه عمر» پنجشنبه‌ها ساعت 19 پخش و جمعه‌ها ساعت 12:30 تکرار می‌شود.

انتهای پیام/