تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722586
شناسه : 3722586
تاریخ :
فردا ادارات اصفهان تعطیل نیست/شرایط گرد و غبار تا شنبه ادامه دارد اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ادارات استان اصفهان تعطیل نیست و فعال خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت ادارات استان اصفهان در روز پنجشنبه ۲۸ تیر ماه اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌هواشناسی استان اصفهان و هشدار سطح زرد شاهد بروز پدیده گرد و غبار به ویژه در مناطق شمال استان شامل کاشان و آران و بیدگل و شرق استان شامل اردستان، نائین و انارک خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۱۴ کانون گرد و غبار در استان اصفهان شناسایی و مطالعات آن انجام شده است، افزود: کانون گرد و غبار استان اصفهان در اردستان، کاشان، انارک و کویرهای مشترک اصفهان، سمنان و قم است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تا روز شنبه گرد و غبار بر اثر مناطق استان اصفهان حاکم است، تصریح کرد: همچنین باید توجه داشت که الگوی گرم تابستانی تا مرداد ماه در استان اصفهان وجود دارد.

وی تاکید کرد: باتوجه به بررسی‌های صورت گرفته و عدم اعلام درخواست از سوی دستگاه‌های مربوطه در بحث انرژی و محیط زیست، فردا پنجشنبه ادارات استان اصفهان فعال خواهد بود.