تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722569
شناسه : 3722569
تاریخ :
سنجش بیش از ۱۰۷ هزار نوآموز خوزستانی اقتصاد ایران: اهواز - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سنجش سلامت بیش از ۱۰۷ هزار نوآموز در سراسر استان انجام شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی ممبینی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به آخرین آمار نوآموزان سنجش‌شده در استان خوزستان، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۷ هزار نوآموز ورودی پایه اول سنجش سلامت شده‌اند و از نظر ما سنجش سلامت نوآموزان تمام شده است، اما با توجه به اینکه تعداد محدودی از نوآموزان از سنجش جا مانده‌اند، از وزارت آموزش و پرورش مجوز گرفته‌ایم تا سنجش سلامت نوآموزان ادامه داشته باشد.

وی به فعالیت ۴۶ مرکز جامع برای سنجش سلامت نوآموزان اشاره کرد و افزود: در این مهلت، پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان در سراسر استان فعال شده‌اند و فرآیند سنجش تا پایان هفته اول مردادماه انجام می‌شود و با توجه به اینکه انجام سنجش سلامت برای ثبت‌نام نوآموزان در بدو ورود به پایه اول ضروری است، اگر سنجش انجام نشود عملاً ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس و ثبت‌نام برای تهیه کتاب نیز امکان‌پذیر نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ادامه داد: از والدینی که تاکنون کودکان ورودی پایه اول خود را سنجش نکرده‌اند، درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر با مراجعه به سامانه my.medu نوبت‌گیری و در موعد مقرر به مراکز سنجش مراجعه کنند.