تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722559
شناسه : 3722559
تاریخ :
ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها تشکیل شود اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در همه شهرستان های استان بوشهر باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی بوشهری ظهر چهار شنبه در دیدار رئیس و کارکنان ستاد امر به معروف شاستان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های این ستاد اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان یک ستاد شناخته شده و مورد احترام است و این تلقی برای همه جامعه بوده که این ستاد در تمامی عرصه‌ها فعال و به عنوان یک پشتیبان مردمی در خدمت مردم و بر اساس آموزه‌های اسلامی، انقلابی و ایرانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: باید توان، همت و کارشناسی بیشتری روی مسائل و مشکلات موجود انجام شود، به همین جهت ابتدا مشکلاتی که در این سال خواهیم داشت هم در فضای استان، ملی و منطقه شناسایی، اولویت بندی شود و برای حل آن سرمایه گذاری صورت گیرد. لذا با همین نگاه برای سال ۱۴۰۳ نظام مسائل ملی، منطقه و استان شناسایی شوند و علت پدید آمدن مشکل مشخص و راه حل نیز ارائه گردد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک کار مردمی است گفت: نباید مردم تلقی کنند که این ستاد دولتی است. به همین خاطر از تشکل‌هایی موجود همچون گروه‌های جهادی جهت فرهنگ سازی کمک برای گرفته شود و از این ظرفیت استفاده گردد.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تا می‌توانید مردم پایگی را توسعه و مردمی بودن را حفظ کنید. از جهتی به سخت ابزار کار توجه ویژه شود، همچنین توسعه امکانات صورت گیرد و بودجه صرف اموری شود که بتواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی بر توجه به فضای مجازی تاکید کرد و ابراز داشت: روی این مساله باید سرمایه گذاری کرد و آن را توسعه داد. تولیدات فضای مجازی لازم است متناسب با ذائقه اقشار مختلف باشد، در این راستا دیپلماسی تولید بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر قانون مداری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: این ستاد، ستاد قانون است و مقام معظم رهبری هم بر قانون تاکید دارند، اگر فراتر یا کمتر از قانون بخواهیم عمل کنیم، این کار منکر خواهد بود و هرج و مرج صورت می‌گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در برخی جاها دچار خلل قانونی هستیم گفت: هرچند که سندهایی نوشته شده است که هر زمان که تبدیل به قانون شد، همان اجرا می‌شود. ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قبل از اینکه این سندها تبدیل به قانون شود باید نقطه نظرات خود را بیان کند.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: در همه شهرستان‌های استان بوشهر باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود.