تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3722538
شناسه : 3722538
تاریخ :
امیر سرتیپ فولادی: نگاه ما مثبت و در جهت کمک به تیم ملی است اقتصاد ایران: رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد نگاه این حوزه به بازیکنان مشمول تیم ملی فوتبال مثبت و در جهت مساعدت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از دغدغه‌های کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران وضعیت خدمت سربازی برخی از بازیکنان لژیونر و لیگ برتری است. به‌عنوان مثال، امید نورافکن از سپاهان اصفهان جدا شده است و گفته می‌شود برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی راهی ملوان انزلی می‌شود.

ابوالفضل جلالی مدافع - هافبک استقلال نیز شرایط مشابه نورافکن را دارد و منتظر مشخص شدن تکلیف خود است. علی قلی‌زاده، پیام نیازمند، اللهیار صیادمنش و ... هم با قانون تعویق در اعزام فعلاً برای خدمت سربازی خود اقدام نکرده‌اند.

با توجه به اینکه بازی‌های مقدماتی جام جهانی از شهریور ماه آغاز می‌شود، شاید امیر قلعه‌نویی به دلیل مشمول بودن برخی از بازیکنان، آنها را در اختیار نداشته باشد.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دغدغه کادر فنی تیم ملی درباره وضعیت بازیکنان سرباز برای شرکت در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: هفته آینده جلسه‌ای را با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و رؤسای فدراسیون‌های والیبال و بسکتبال برگزار خواهیم کرد و نتیجه را از طریق روابط عمومی حوزه نظام وظیفه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: نگاه ما مثبت و در جهت مساعدت به تیم ملی فوتبال کشور است. بازیکنان لیگ برتری که مشمول شده‌اند، باید تکلیف سربازی‌شان را مشخص کنند، اما برای بخش تیم ملی نگاه ما در جهت مساعدت است. البته باید نظر حوزه‌های مرتبط با بخش سربازی و بخش‌های ذی‌نفع را بگیریم و قطعی کنیم. اطلاعات دقیق را از طریق روابط عمومی نظام وظیفه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/