تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3722486
شناسه : 3722486
تاریخ :
فاصله زیادی بین تفکر سعید دقیقی و مازیار زارع وجود دارد اقتصاد ایران: قزوین- مربی سابق تیم ملی فوتبال جوانان اینکه فاصله زیادی از نظر ذهنیت بین دقیقی و مازیار زارع وجود دارد، گفت: مازیار زارع برای کار در شمس آذر نیازمند حمایت همه جانبه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

میرمسعود میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعیین مازیار زارع به عنوان سرمربی جدید باشگاه شمس آذر قزوین اظهار کرد: مازیار زارع فوتبالیست خوبی بوده و او را به عنوان یک بازیکن خوب میدانیم و میشناسیم.

وی با بیان اینکه مازیار زارع جوان خوب و با انگیزه است، افزود: بدون شک به عنوان یک مربی ب انگیزه می تواند این انگیزه را به بازیکنان انتقال دهد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه فاصله زیادی از نظر ذهنیت بین دقیقی و مازیار زارع وجود دارد، تصریح کرد: سعید دقیقی فوتبال مالکانه ارائه نمی داد اما دیدیم که بدون ارائه یک فوتبال مالکانه تیمی موفق و خوب بود.

وی تاکید کرد: این جزو توانمندی های دقیقی و تیم او بود که بدون ارائه یک فوتبال مالکانه اینگونه تماشاگرپسند و زیبا و در نهایت موفق بازی کند.

میرزاده اضافه کرد: بعید میدانم مازیار زارع این قابلیت را داشته باشد اما نباید او را رد کرد و بدون دانش نسبت به او با این مربی جوان مخالفت کرد بلکه باید از او حمایت کرد.

وی با بیان اینکه تیم ها و مربی های شمالی به بازی بلند و مستقیم علاقه دارند، اضافه کرد: بدون شک اگر زارع بتواند ترکیبی از این نوع بازی و بازی روی زمین و پاسکاری های روی زمین داشته باشد می تواند موفق باشد.

مربی سابق تیم ملی فوتبال جوانان تصریح کرد: بدون شک در صورت حمایت از زارع و ارائه چنین فوتبالی شاهد رشد فوتبال در قزوین و همچنین شمس آذر خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت باشگاه شمس آذر یادآور شد: طبیعتاً شرایط مدیریت باشگاه و وضعیت مبهم باشگاه تصمیم گیری را برای مدیران باشگاه سخت کرده اما امیدواریم باشگاه فصل را به خوبی شروع کند.