تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3722453
شناسه : 3722453
تاریخ :
شیائومی طراحی گوشی تاشدنی مورد انتظار میکس فلیپ را به‌نمایش گذاشت اقتصاد ایران: طراحی گوشی تاشدنی شیائومی میکس فلیپ به‌نمایش درآمد؛‌ محصولی که با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری ۴٬۷۸۰ میلی آمپرساعتی عرضه خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بازار چین درحال‌حاضر مملو از گوشی‌های هوشمند تاشدنی جذاب با طراحی‌های متنوع است. برندهایی مثل سامسونگ، موتورولا، هواوی، اوپو، ویوو و آنر همگی گوشی‌های تاشدنی خود را در این بازار عرضه کرده‌اند، اکنون شیائومی از طراحی میکس فلیپ پرده برداشت.

‌‌شیائومی میکس فلیپ در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر ۱۴۰۳) به‌همراه محصولات دیگری مثل میکس فولد ۴، ردمی K70 اولترا، واچ S4 اسپورت، اسمارت بند ۹ و بادز ۵ رسماً معرفی خواهد شد. شیائومی علاوه‌بر اعلام تاریخ رونمایی، طراحی و مشخصات کلیدی میکس فلیپ را هم فاش کرده است.

شیائومی میکس فلیپ
Xiaomi

اولین نکته در پوستر شیائومی میکس فلیپ، رنگ‌بندی متنوع این گوشی تاشدنی است. دستگاه مذکور در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد و مدل بنفش ظاهراً از پنل پشتی با دو طیف رنگی متفاوت بهره خواهد برد.

نیمی از فضای بخش بالایی پنل پشتی میکس فلیپ را نمایشگر کوچک دوم تشکیل می‌دهد و کنار آن شاهد دوربین دوگانه‌ با چینش عمودی هستیم. این نمایشگر با قابلیت‌های نرم‌افزاری خاصی به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش پایین‌تر محل نمایش نوتیفیکیشن‌ها و بخش بالایی برای نمایش والپیپر درنظر گرفته شده است.

شیائومی میکس فلیپ
Xiaomi

در لبه‌ی بالایی گوشی دو حفره دیده می‌شود که به‌احتمال زیاد محل قرارگیری میکروفون و حسگر‌مادون قرمز هستند. در لبه‌ی پایین نیز درگاه سیم‌کارت، درگاه USB-C، میکروفون و بلندگو قرار گرفته‌اند. سمت‌چپ گوشی هیچ کلیدی وجود ندارد و در لبه‌ی سمت‌راست کلیدهای تنظیم صدا و پاور تعبیه شده‌اند.

مقالات مرتبط:
  • تاریخ رونمایی و جزئیات کلیدی شیائومی میکس فولد ۴ رسماً اعلام شد
  • شیائومی رقیب گلکسی زد فلیپ ۶ را به‌زودی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی می‌کند

شیائومی رسماً تأیید کرد که میکس فلیپ از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 بهره می‌برد. این گوشی همچنین به سیستم خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار سه‌بعدی و باتری‌ ۴٬۷۸۰ میلی‌ آمپرساعت مجهز شده است. لنز دوربین‌های دستگاه نیز با همکاری لایکا ساخته شده‌اند و از دیافراگم بزرگ Summilux بهره می‌برند.

قیمت گوشی میکس فلیپ را نمی‌دانیم اما انتظار می‌رود این دستگاه در چند نسخه با رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت و تا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. این محصول احتمالاً از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به‌ دست مشتریان خواهد رسید.