تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722451
شناسه : 3722451
تاریخ :
مراسم استقبال از دانش آموز مشهدی مدال آور المپیاد برگزار شد اقتصاد ایران: مشهد- مراسم استقبال از دانش آموز دبیرستان شهید هاشمی نژاد یک مشهد مدال آور نقره المپیاد جهانی زیست‌شناسی برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم استقبال از سپهر چاچی دانش آموز دبیرستان شهید هاشمی نژاد یک مشهد مدال آور نقره المپیاد جهانی زیست‌شناسی قزاقستان و عضو تیم المپیاد جهانی زیست شناسی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.

دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی زیست‌شناسی قزاقستان؛ ۴ مدال کسب کردند.

تیم المپیاد زیست‌شناسی جمهوری اسلامی ایران در سی و پنجمین المپیاد جهانی ۲۰۲۴ قزاقستان به سرپرستی دکتر محمد کرام‌الدینی با حضور ۴ نفر از نخبگان کشور حضور یافت.

آرش صمدی، محمدرضا یزدخواستی، پوریا نوری نیارکی، سپهر چاچی اعضای تیم دانش‌آموزی ایران در دوره ۳۵ المپیاد جهانی زیست بودند.

گفتنی است این دانش آموزان روز جمعه ۱۵ تیر از ایران اعزام و از روز ۱۷ تیر مسابقات را به صورت رسمی آغاز کردند، ایران در این دوره از مسابقات جهانی زیست شناسی ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره کسب کرده است که سپهر چاچی دانش آموز دبیرستان شهید هاشمی نژاد یک مشهد یکی از مدال آوران نقره این دوره از مسابقات بود و امروز پس از بازگشت از این رقابت‌ها؛ مورد استقبال هموطنان خود در مشهد قرار گرفت.