تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722450
شناسه : 3722450
تاریخ :
۷ مصدوم در تصادف جاده بندرعباس به حاجی‌آباد اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیر حوادث و فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید در جاده بندرعباس به حاجی آباد، هفت مصدوم برجا گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: بامداد چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۲ دستگاه خودرو در محدوده روستای سیاهو حاجی آباد دچار حادثه شد که هفت نفر شامل چهار خانم و سه آقا مصدوم شدند.

وی بیان کرد: پس از تماس با واحد تریاژ تلفنی ۱۱۵ بلافاصله پس از گزارش وقوع این تصادف، سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه‌های جاده‌ای قطب آباد، سیاهو و هلال احمر آب شیرین به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین‌های حاضر در محل، اقدامات اولیه درمانی را بر روی مصدومان انجام دادند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: یکی از مصدومان آقا ۴۳ ساله در همان محل تحت درمان سرپایی قرار گرفت و ۶ مصدوم دیگر چهار خانم و ۲ آقا نیز با توجه به شدت جراحات وارده، به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.

قاسمی در ادامه به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مطمئن رانندگی کرده و تمام نکات ایمنی را هنگام رانندگی در جاده‌ها رعایت کنند تا از بروز چنین حوادث دلخراش پیشگیری شود.