تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722424
شناسه : 3722424
تاریخ :
فناوری اطلاعات و ارتباطات از پیشران‌های اصلی توسعه اقتصادی است اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از پیشران‌های اصلی توسعه اقتصادی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح چهارشنبه در نشست تجلیل از همکاران حوزه فناوری اطلاعات این اداره کل با تسلیت ایام محرم اظهار کرد: قیام امام حسین علیه السلام پررنگ‌ترین قیام سیاسی تاریخ بشریت است.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا با علم و آگاهی به اتفاقات پیش رو رخ داد، افزود: اما هیچ گونه تردید، درنگ و واهمه‌ای در برپایی این قیام مشاهده نمی‌کنید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: عاشورا الگویی برای بشریت است و بشریت به زنده نگه داشتن اربعین و عاشورا نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه بقا و جاودانگی اسلام را مدیون امام حسین (ع) و قیام عاشورا هستیم، بیان داشت: قیام عاشورا الگویی برای حکمرانی سیاسی است.

ذاکریان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد مقاومت مردم غزه با الگوگیری از واقعه عاشورا است.

وی با اشاره به نشست با همکاران حوزه فناوری اطلاعات این اداره کل بیان داشت: این نشست به مناسبت روز فناوری اطلاعات و عرض خدا قوت خدمت همکاران این حوزه است.

وی با اذعان به اینکه اهمیت فناوری اطلاعات بر هیچ کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات به مثابه خون در رگ‌های سازمان‌ها است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از پیشران‌های اصلی توسعه اقتصادی در کشور بوده و علاوه بر ارزش آفرینی در این حوزه می‌تواند سایر صنایع را بهره‌ور سازد.

وی با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده از سوی همکاران حوزه فناوری اطلاعات این اداره کل عنوان کرد: قطعاً این دغدغه‌ها را در استان و مرکز پیگیری خواهیم کرد.

ذاکریان با اشاره به موفقیت‌های حوزه فناوری اطلاعات اداره کل هم گفت: موفقیت‌ها نتیجه تلاش هوشمندانه و هدفمند همکاران بوده است.