تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3722416
شناسه : 3722416
تاریخ :
اکنون کاربران اینستاگرام می‌توانند ۲۰ قطعه موسیقی به ریلز خود اضافه کنند اقتصاد ایران: قابلیت اضافه‌کردن چندین آهنگ به یک ویدئو، اینستاگرام را حتی از تیک‌تاک هم جلو انداخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اینستاگرام، مانند تیک‌تاک، از ابتدا صرفاً امکان اضافه‌کردن یک قطعه موسیقی را به ریلزها می‌داد؛ اما حالا و با تغییرات جدید این شبکه‌ی اجتماعی پرمخاطب، کاربران می‌توانند تا ۲۰ قطعه موسیقی را در یک ریلز اضافه کنند.

به گفته‌ی مت ناوارا، مشاور رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام در به‌روزرسانی جدیدش، به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر ۲۰ قطعه موسیقی مختلف را به یک ریلز اضافه کنند.

برای استفاده از قابلیت اضافه‌کردن آهنگ‌های مختلف به ریلز اینستاگرام، پس از به‌روزرسانی این شبکه‌ی اجتماعی، باید روی دکمه‌ی جدید Add to mix که در بخش ویرایش ویدئوی اینستاگرام وجود دارد، ضربه بزنید و آهنگ‌های دلخواهتان را انتخاب کنید.

ناوارا می‌گوید که شما می‌توانید صرفاً بخش‌هایی از آهنگ مورد نظرتان را انتخاب کرده و مشخص کنید که این آهنگ، در کدام قسمت از ریلز شما قرار بگیرد.

مانند روند قبلی ریلزهای اینستاگرام، کاربران دیگر می‌توانند تمام آهنگ‌های ریلز شما را ببیند و در صورت تمایل، با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی Use audio mix از این آهنگ‌ها در ویدئوهای خود استفاده کنند.

مقاله‌های مرتبط
  • متا محدودیت حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام دونالد ترامپ را لغو کرد
  • مدیرعامل اینستاگرام می‌گوید ویدیوهای کوتاه با ماهیت این شبکه اجتماعی هماهنگی بیشتری دارند

استفاده از چند آهنگ مختلف در یک ویدئو، قابلیتی است که درحال‌حاضر فقط در اینستاگرام وجود دارد و کاربران شبکه‌های اجتماعی دیگر از آن بهره‌مند نیستند. به طور مثال، کاربران تیک‌تاک، برای اضافه‌کردن چند آهنگ در یک ویدئو، باید از برنامه‌های شخص ثالث (برنامه‌هایی به‌غیراز تیک‌تاک) استفاده کنند.