تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722411
شناسه : 3722411
تاریخ :
عدالت فرهنگی در همه مناطق لرستان برقرار شود اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم در همه مناطق استان عدالت فرهنگی را برقرار کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اعظم روانشاد صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم را ایجاد قرارگاه محرومیت‌زدایی در وزارت فرهنگ و ارشاد عنوان کرد و اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از اهداف انقلاب اسلامی است که کارهای بسیاری در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

وی یکی از اهداف مهم قرارگاه محرومیت‌زدایی را برقراری عدالت فرهنگی و استفاده از امکانات فرهنگی هنری به‌صورت عادلانه در کشور عنوان کرد و افزود: مردم‌محوری فعالیت‌های فرهنگی و هنری از سیاست‌های جدی وزارت فرهنگ و ارشاد به‌ویژه شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اجرای طرح حضور ویژه هیئت فرهنگی هنری در روستاهای استان در این اداره کل، گفت: حمایت و تقویت مجموعه‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌ها و مؤسسات فرهنگی و هنری از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است.

روانشاد، گفت: امیدواریم بتوانیم در همه مناطق استان عدالت فرهنگی را برقرار کنیم.