تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3722408
شناسه : 3722408
تاریخ :
تشکیل بانک خبرگان واحدهای تابعه شهرداری تهران اقتصاد ایران: رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، از تشکیل بانک خبرگان واحدهای تابعه به تفکیک حوزه‌های تخصصی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی الفت‌پور، با بیان اینکه امروزه سازمان‌ها برای هدایت، نوآوری و حل مسائل دشوار به افرادی با دانش فنی عمیق و گسترده نیاز دارند، گفت: ایجاد و ساخت یک برنامه انتقال دانش مؤثر، بدون مشارکت و همکاری متخصصان و خبرگان غیرممکن است.

به گفته وی، خبرگان یک سازمان نمی‌توانند مانند یک جزیره در سازمان عمل کنند بلکه باید به صورت یک کل واحد و منسجم در خدمت سیستم بوده و باید تمام تلاش خود را در راستای انتقال و انتشار دانش و تجربه خود به کارکنان انجام دهند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری در ادامه با اشاره به اینکه خبرگان بیش‌ترین دانش، تجربه و درک عمیق از فعالیت‌ها، موضوعات و فرآیندهای سازمان دارند، خاطرنشان کرد: بر همین اساس مرکز نوسازی و تحول اداری با هدف افزایش سطح مشارکت مؤثر خبرگان در حوزه‌های تخصصی شهرداری تهران در جهت حل مسائل سازمانی اقدام به تهیه و ابلاغ دستورالعمل تشکیل خبرگان کرده است.

الفت پور تصریح کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل مذکور و بنا بر اطلاعات خوداظهاری افراد خبره و همچنین بر اساس فرآیند دستورالعمل، ارزیابی تخصصی و عمومی خبرگان معرفی شده از واحدهای تابعه در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و ارزیابی سرمایه‌انسانی قرار گرفته است و تا پایان اردیبهشت‌ماه، بانک اولیه خبرگان به تفکیک حوزه‌های تخصصی تهیه و در اختیار ادارات کل برنامه‌ریزی حوزه‌های تخصصی جهت بهره‌مندی از ظرفیت خبرگان قرار می‌گیرد.