تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722385
شناسه : 3722385
تاریخ :
فعالیت ۵۸ گیت فعال در مرز خسروی به منظور تسهیل در تردد زوار اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین از فعالیت ۵۸ گیت فعال در پایانه مرزی خسروی به منظور تسهیل در تردد زوار از این مرز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مراد باباخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مدت زمان لازم برای خروج از گیت‌ها، اظهار کرد: هر زائری که به گیت‌ها مراجعه می‌کند پس از ۳۰ ثانیه الی یک دقیقه زمان لازم است که ساز و کار خروج وی فراهم شود.

وی در خصوص آماده سازی پارکینگ خودروها، افزود: ۲۶۰ هکتار از بخش دولتی و بخش خصوصی برای پارکینگ زوار در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعاته آماده خدمت رسانی به زوار است و همه تمهیدات و امکانات لازم پیش بینی شده است.

باباخانی خاطرنشان کرد: مرز خسروی کوتاه‌ترین فاصله تا کربلای معلی را دارد و از نظر آب و هوایی نیز مناسب است.

وی گفت: در این مرز ۵۸ گیت فعال وجود دارد و در کوتاه‌ترین زمان بین ۳۰ ثانیه الی یک دقیقه ساز و کار خروج زوار انجام خواهد شد.

گفتنی است، فاصله مرز خسروی از تهران ۶۹۳ کیلومتر، رشت ۷۷۴ کیلومتر، تبریز ۷۶۷ کیلومتر و اصفهان ۷۶۱ کیلومتر است که با دارا بودن زیرساخت‌های مناسب، کم‌ترین فاصله را با این مراکز برای ورود به کربلای معلی دارد.