تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3722233
شناسه : 3722233
تاریخ :
باقری: لبنان جهنم بی بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود اقتصاد ایران: سرپرست وزارت امور خارجه ایران در جمع خبرنگاران روسی در پاسخ به سوالی مبنی بر تهدید رژیم صهیونیستی به حمله به لبنان تصریح کرد: لبنان قطعا جهنم بی‌بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران پس از دیدار دوجانبه با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در جمع خبرنگاران روسی در خصوص نتایج این دیدار و موضوعات مورد رایزنی گفت: ایران و روسیه دو همسایه با روابط و مناسبات متنوع و متعدد هستند. لذا همواره ما به گفتگو، تعامل و رایزنی با یکدیگر درباره مسائل دوجانبه و موضوعات مورد علاقه دو کشور در سطح منطقه‌ای و بین المللی نیاز داریم.

وی افزود: در این دیدار هم بر آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه به ویژه در عرصه اقتصادی و سپس به موضوعات مورد علاقه دو کشور در عرصه منطقه‌ای و مسائل مهم بین المللی به ویژه موضوع جنایت و نسل کشی صهیونیست ها در غزه پرداختیم و راه‌های توقف هرچه سریع‌تر و بدون قید و شرط نسل کشی و جنایت صهیونیست‌ها در غزه را بررسی کردیم.

باقری با اشاره به استقبال وزیر خارجه روسیه از دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت درباره چندجانبه گرایی اظهار داشت: ما همچنین در نشست روز چهارشنبه شورای امنیت در موضوع فلسطین هم مشارکت خواهیم داشت و مواضع ایران درباره مهمترین موضوع جهان امروز، جنایتی که صهیونیست‌ها در غزه انجام می‌دهند را به تفصیل و تشریح بیان خواهیم کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به سوالی در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی به حمله به لبنان گفت: این به تجربه ثابت شده هرچه که صهیونیست‌ها بیشتر تنش آفرینی در منطقه کنند و بیشتر جنایت انجام دهند، خودشان را در باتلاق تهدیدها و مخاطرات جدی‌تر فرو می‌برند.

وی خاطر نشان کرد: لبنان زنده کننده شکست‌های تاریخی برای صهیونیست‌ها در سال 2000 و چه در سال 2006 است، لذا لبنان قطعا جهنم بی بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود.

باقری در پایان تصریح کرد: صهیونیست‌ها نمی‌توانند شکست‌های غزه را با توسعه جنگ افروزی در دیگر مناطق در سطح منطقه جبران کنند، بلکه بیشتر خودشان را در باتلاق مخاطرات بسیار جدی‌تر فرو می‌برند.

انتهای پیام/