تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3722210
شناسه : 3722210
تاریخ :
ده‌ها موشک حزب الله بر سر صهیونیست‌ها فرود آمدند اقتصاد ایران: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تجاوزات پی در پی این رژیم علیه جنوب لبنان مناطق شمالی اراضی اشغالی را هدف قرار دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند که موفق شدند طی ساعات گذشته با شلیک ده‌ها موشک، مناطق اشغالی «ساعر» و «غشر هازیو» را در اراضی اشغالی هدف قرار دهند.

در بیانیه این نیروها آمده است: عملیات رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در چارچوب حمایت از ساکنان نوار غزه و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستاهای جنوبی لبنان به ویژه جنایت وحشیانه اشغالگران علیه منطقه‌ام التوت و شهادت سه کودک صورت گرفت.

در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان یک حمله موشکی گسترده انجام داد و صدای انفجارهای پی در پی در تمام منطقه به گوش می‌رسید.

این رسانه‌ها اضافه کردند، برای دومین بار طی شب گذشته حزب الله لبنان حمله موشکی علیه اراضی اشغالی انجام داد. در مرحله نخست منطقه کریات شمونه هدف قرار گرفت.

پیش از این، رسانه‌های عبری در پی وقوع آتش سوزی و خرابی گسترده در شهرک‌های شمالی ناشی از موشک باران حزب الله با طعنه به وزیر جنگ کابینه، تهدید پیشین یوآف گالانت درباره اینکه لبنان را به «عصر حجر» برمی‌گرداند، مایه تمسخر و استهزا قرار دادند.

رسانه‌های عبری افزودند که گالانت می‌خواست لبنان را به «عصر حجر» برگرداند، اما در موشک باران حزب الله کریات شمونه گویا به «عصر حجر» بازگردانده شده است.