تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3722181
شناسه : 3722181
تاریخ :
تاثیر بازگشت لژیونرها به لیگ برتر فوتسال/ توصیه به سرمربی تیم ملی اقتصاد ایران: مدرس فوتسال کشورمان معتقد است بازگشت لژیونرها به لیگ برتر مساله مهمی است که موجب انگیزه در بازیکنان جوان می‌شود. وی به مربیان ملی توصیه کرد در بازی های تدارکاتی به دنبال اهداف فنی باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ برتر فوتسال هفته اول خود را به پایان رساند و قرار است پس از ۶ هفته از برگزاری این مسابقات، لیگ متوقف شود و بازیکنان مد نظر وحید شمسایی، برای حضور در اردوی آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، به تیم ملی کشورمان ملحق شوند.

ناصر صالح کارشناس و مدرس فوتسال در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت لیگ برتر و شرایط تیم ملی برای جام جهانی پرداخت.

وی در خصوص کیفیت فنی لیگ در هفته اول و همچنین بازگشت لژیونرهای شاغل در اسپانیا به لیگ ایران گفت: اصولا نمی توان تیم ها را در بازی های هفته اول ارزیابی کرد و بعد از دو یا سه هفته می توان در خصوص عملکرد تیم ها و مربیان تحلیل داشته باشیم و نحوه برگزاری مسابقات را مورد بررسی قرار دهیم. لژیونرهایی که به لیگ برگشتند بازیکنان قابل احترام فوتسال ما هستند و بازگشت آن ها تاثیر زیادی روی لیگ خواهد گذاشت. حضور آن ها باعث می شود بازیکنان جوان کسب تجربه کنند و بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

تاثیر بازگشت لژیونرها به لیگ برتر فوتسال/ توصیه به سرمربی تیم ملی

ناصر صالح در خصوص ۶ هفته برگزاری مسابقات لیگ تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی گفت: زمانی که مربیان ملی، تیم را به دست می گیرند باید تفکرات دیدگاه های تاکتیکی خود را پیاده کنند. در این ۶ هفته بازیکنان به لحاظ بدنی به آمادگی می رسند و بازیکنان برای اینکه در اختیار تیم ملی قرار بگیرند آماده می شوند و کادر فنی تیم ملی می تواند تفکرات خود را با این بازیکنان آماده پیاده کند.

این کارشناس فوتسال در خصوص اینکه تیم ملی فوتسال چگونه می تواند برای جام جهانی به آمادگی مطلوب برسد گفت: بازی های تدارکاتی همیشه اهداف خاص خود را دنبال می کند و می تواند به اهداف تاکتیکی مربیان کمک کند. اگر ما بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم و مربیان بتوانند از این بازی ها برای اهداف تاکتیکی خود استفاده کنند برگ برنده را در دست خواهند گرفت اما اگر بدون هدف پا به بازی تدارکاتی بگذاریم ارزشی نخواهد داشت.

این کارشناس فوتسال ادامه داد: اجرای تاکتیک هایی که در روز مسابقه موثر خواهد بود باید در بازی های تدارکاتی تمرین شوند. البته نباید فراموش کرد که کشور ما دارای شرایط خاصی است و شاید نتوانیم بازی های تدارکاتی زیادی برگزار کنیم. اما اگر مربیان ما آگاه باشند می توانند از بازی هایی که برابر کرواسی و قزاقستان تدارک دیده شده است نهایت استفاده را ببرند.