تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3722051
شناسه : 3722051
تاریخ :
نتانیاهو بازهم با شعارهای انتقادی مورد استقبال قرار گرفت اقتصاد ایران: صهیونیست‌ها با شعارهای انتقادی و فریادهایی علیه سیاست‌های کابینه رژیم اشغالگر از نتانیاهو استقبال کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، در حالی که یتسحاق هرتسوک رئیس (رژیم صهیونیستی) در مراسم دهمین سالگرد عملیات موسوم به ساحل پایدار که در نوار غزه برای گرامیداشت نظامیان (به هلاکت رسیده) در این عملیات سخنرانی می‌کرد، پدر یکی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در جنگ جاری در غزه با فریاد از عملکرد و اقدامات نتانیاهو که در مراسم حاضر بود انتقاد کرد و او را در مرگ پسرش و بقیه قربانیان مقصر دانست.

آحارانوت در خبر خود اعلام کرد، این پدر خطاب به نتانیاهو گفت، تو در مرگ پسر من مقصر هستی، تو در مرگ همه کسانی که در این جنگ کشته شده‌اند، مقصری.

فریادهای این صهیونیست باعث شد تا هرتسوک از وی بخواهد تا به احترام جمع بنشیند، اما پدر نظامی کشته شد خطاب به رئیس (رژیم صهیونیستی) گفت: شما ظلم بزرگی را مرتکب می‌شوید، حداقل به خانواده قربانیان که در این جمع حضور دارند احترام بگذارید، این حداقل چیزی است که از شما می‌خواهم، شما به ما احترام بگذارید تا ما هم یاد و خاطره کشته شدگان عملیات تسوک ایتان (ساحل پایدار) را گرامی بداریم.

این صهیونیست سپس افزود: مردم بشنوید و آگاه باشید که چه کسی در این جمع گناهکار است، اینجا بود که هرتسوک جایگاه را ترک کرد و تا زمانی که فریادهای اعتراض آمیز به پایان نرسید به تریبون بازنگشت. پایگاه خبری زیمان یسرائیل هم در این رابطه نوشت، پدر یکی از نظامیان کشته شده در جنگ غزه (در این مراسم) با فریاد خطاب به نتانیاهو گفت: تو گناهکاری، تو  در مورد 1800 کشته، 120 ربوده شده و 120 هزار آواره گناهکار هستی.

انتهای پیام/