تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3721846
شناسه : 3721846
تاریخ :
برتری ایران برابر کویت/ هندبالیست‌ها با صدرنشینی صعود کردند اقتصاد ایران: تیم هندبال جوانان ایران در دومین مسابقه مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا از سد تیم کویت پرافتخارترین تیم قاره کهن گذشت و به عنوان سرگروه به دور اصلی رقابتها صعود کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران ظهر امروز سه شنبه ۲۶ تیرماه و در دومین بازی خود در دور مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل کویت، پرافتخارترین تیم قاره آسیا، به میدان رفت و در یک بازی هماهنگ از سد این تیم گذشت. با این برتری هندبالیست‌های کشورمان با ۴ امتیاز به عنوان سرگروه گروه B به دور اصلی مسابقات صعود کردند.

ملی‌پوشان جوان کشورمان در نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ کویت را شکست دادند. در نیمه دوم تیم ایران بازی را طوفانی آغاز کرد و با تمرکز بالا در خط دفاعی و توپ ربایی و قطع کردن به موقع پاس‌های کویتی‌ها تا دقیقه ده نیمه دوم با ۵ اختلاف از حریف خود جلو افتاد.

در ادامه با قضاوت بحث برانگیز کوبل داوری کره ای، دو بازیکن ایران از زمین بازی اخراج و کویتی‌ها حداکثر استفاده را از ۵ نفره بازی کردن ایران انجام داده و فاصله امتیازات را به یک گل رساندند.

اما در نهایت در دقایق پایانی بازی با درخشش صابر کاظمی کاپیتان تیم ملی ایران و تغییر سیستم بازی، تیم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ تیم مدعی کویت را از پیش رو برداشت تا به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد راه یابد.

ملی‌پوشان کشورمان با این پیروزی ۴ امتیازی شدند تا به عنوان تیم اول گروه B به دور اصلی ( یک چهارم نهایی) مسابقات صعود کنند.

با پایان یافتن دور مقدماتی بازی‌ها، رقبای تیم ایران در مرحله دوم در پایان مسابقات امشب مشخص می‌شوند.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی تا ۴ مرداد به میزبانی اردن برگزار می‌شود.