تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3721814
شناسه : 3721814
تاریخ :
توزیع ۱۴ هزارغذای متبرک درمناطق محروم وهیئات عزاداری سیدالشهدا(ع) اقتصاد ایران: اهواز - در تاسوعا و عاشورا به همت رزمندگان هیات حضرت علی اکبر(ع) قرارگاه منطقه‌ای کربلا ۱۴ هزار غذا طبخ و در مناطق محروم و هیئات عزاداری اهواز توزیع شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ناصر نامی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اهداف این اقدام جهادی و خیرخواهانه عنوان کرد: ما از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) درس محبت و عشق به انسان‌های دیگر به ویژه دستگیری از محرومین را آموختیم.

وی افزود: همه ساله با حمایت‌های مادی و معنوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا، غذای متبرک سیدالشهدا توسط رزمندگان پاسدار و وظیفه این قرارگاه طبخ و بین مردم مناطق محروم توزیع می‌شود.

مسئول آماد و پشتیبانی هیئت حضرت علی اکبر (ع) قرارگاه منطقه‌ای کربلا ادامه داد: به لطف الهی و مدد امام حسین (ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی امسال نیز، علاوه بر حضور پرشور جوانان سرباز و وظیفه هیئت حضرت علی اکبر (ع) قرارگاه کربلا، وابستگان عزیز هم به میدان حمایت از این عمل خداپسندانه و حسینی آمدند و توانستند ۱۴ هزار غذای گرم طبخ و بین مردم کم بضاعت مالی و حاشیه شهر (کوی الصافی، کوی طاهر و دیگر مناطق محروم) و هیئات مذهبی شهرستان اهواز توزیع کنند.