تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3721811
شناسه : 3721811
تاریخ :
برگزاری مراسم سوگواری حسینی در نقاط مختلف جهان+ فیلم اقتصاد ایران: شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) در نقاط مختلف جهان ضمن برگزاری مراسم عزای حسینی حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: همزمان با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اقصی نقاط جهان رنگ و بوی عزای اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به خود گرفته است.

عزاداری حسینی همراه با حمایت از ملت فلسطین

منابع رسانه‌ای با انتشار ویدئویی از مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در کشمیر، صحنه‌هایی از ارادت مردم این منطقه به اهل بیت (ع) را به تصویر کشیدند.

مردم کشمیر در این مراسم ضمن عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع)، با به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین، حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند و شعارهایی را علیه رژیم صهیونیستی سر دادند.

برگزاری نماز ظهر عاشورا در شرق آسیا

شیعیان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت در شرق آسیا، خیمه عزای اباعبدالله الحسین (ع) را برپا کردند و در سوگ شهادت سیدالشهداء (ع) و یاران با وفایش اشک ریختند.

محبان اهل بیت (ع) در نقاط مختلف شرق آسیا ضمن عزاداری به مناسبت عاشورای حسینی، نماز ظهر عاشورا را به جماعت به جای آوردند.

سوگواری مردم هند به مناسبت سالروز شهادت اباعبدالله (ع)

مردم هند مانند دیگر شیعیان و محبان اهل بیت با برگزاری مراسم با شکوه عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) در سوگ این امام همام نشستند.

همچنین سوگواران هندیِ اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم عزاداری امام شهید خود، با اقتدا به آموزه‌های حسینی حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.