تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3721649
شناسه : 3721649
تاریخ :
زخمی‌شدن نظامی صهیونیست در کرانه باختری/ مجری عملیات اهل غزه است اقتصاد ایران: منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از زخمی‌شدن یک نظامی صهیونیست طی عملیاتی مقاومتی در «البیره» واقع در کرانه باختری خبر می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که شب گذشته یکی از نظامیان صهیونیست در کرانه باختری زخمی شده است.

این منابع تاکید کردند که این نظامی صهیونیست که از کادر پلیس رژیم صهیونیستی است شب گذشته در جریان یک عملیات مقاومتی در منطقه «البیره» واقع در اطراف «رام الله» در کرانه باختری زخمی شده است.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی تصریح کردند که این عملیات ضدصهیونیستی با چاقو صورت گرفته است.

همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده، مجری این عملیات از اهالی نوار غزه بوده و پس از اجرای عملیات به شهادت رسیده است.

این در حالی است که کمی پیش‌تر منابع رسانه‌ای گزارش دادند که شب گذشته شهر «البیره» شاهد یورش نظامیان صهیونیست و مقابله مبارزان فلسطینی با این نظامیان بود.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در «البیره» به سوی جوانان فلسطینی آتش گشوده‌اند، اما فلسطینیان در برابر این نظامیان ایستادگی کرده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در نتیجه تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینیان در «البیره»، یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده است. نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی، پیکر این شهید فلسطینی را ربوده‌اند.