تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3721582
شناسه : 3721582
تاریخ :
iOS 18 بازیابی عکس‌ها و ویدیوهای حذف‌شده را در آیفون امکان‌پذیر می‌کند Econews: سیستم‌عامل iOS 18 شامل بخش جدیدی به نام Recovered است که بازیابی عکس‌ها و ویدیوهای حذف‌شده یا آسیب‌دیده را ممکن می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بر اساس یافته‌های وب‌سایت 9to5Mac، نسخه‌ی جدید سیستم‌های عامل iOS و iPadOS و macOS شامل آلبوم Recovered در نرم‌افزار گالری است تا بتوانید عکس‌ها و ویدیوهای حذف‌شده یا آسیب‌دیده را بازیابی کنید.

پس از نصب سیستم‌های عامل iOS 18 و iPadOS 18 و macOS Sequoia، دستگاه شما شروع‌ به اسکن عکس‌ها و ویدیوهایی می‌کند که حذف شده‌اند یا آسیب دیده‌اند. در صورت بازیابی، آن عکس‌ها و ویدیوها در بخش Recovered پدیدار خواهند شد. سایت 9to5Mac می‌گوید آلبوم جدید در بخش Utilities نمایش داده می‌شود.

صفحه‌ی Recovered با بخش Recently Deleted در گالری آیفون متفاوت است؛ Recently Deleted تصاویر و ویدیوهای حذف‌شده را به‌مدت‌ ۳۰ روز نگهداری می‌کند و اگر اقدامی از سوی کاربر انجام نگیرد، تصاویر و ویدیوها برای همیشه حذف خواهند شد.

مقاله‌های مرتبط
  • نگاه نزدیک زومیت به iOS 18؛ اندرویدی‌ترین آپدیت آیفون؟ [تماشا کنید]
  • اپل بتای عمومی iOS 18 و سایر سیستم‌های عامل جدیدش را منتشر کرد

اضافه‌شدن صفحه‌ی Recovered در حالی انجام می‌گیرد که اپل اخیراً با باگی عجیب در iOS دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد. آن باگ باعث شده بود تصاویر و ویدیوهای قدیمی بار دیگر در گالری گوشی به‌نمایش دربیایند. باگ مورد بحث در iOS 17.5 برطرف شد.

اپل ساعاتی پیش اولین نسخه‌ی بتای عمومی iOS 18 و iPadOS 18 و macOS Sequoia را منتشر کرد.