تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3721572
شناسه : 3721572
تاریخ :
تداوم حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به حملات سنگین هوایی خود به نقاط مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد و شمار بیش‌تری از فلسطینیان را به شهادت می‌رساند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: همزمان با تداوم حملات سنگین هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه، مناطق مختلف کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست است.

تداوم حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه

۴ شهید در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شمال رفح

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که در حمله بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به شمال رفح، ۴ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین خبرنگار المیادین گزارش داد که در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در خیابان «النفق» واقع در شهر غزه نیز یک نفر به شهادت رسیده و چندین فلسطینی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی حملات شدیدی را به اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه انجام داد. رسانه‌های محلی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در یک ساعت، ۹ بار النصیرات را هدف حمله هوایی قرار داده است.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «بیت حانون» و «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را گلوله‌باران کرد. اطراف منطقه «الصناعه» واقع در جنوب غرب شهر غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

تداوم حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه

یورش بامدادی نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری

بامداد امروز سه‌شنبه، نقاط مختلف کرانه باختری شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بود.

خبرنگار المیادین گزارش داد که همزمان با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «طوباس» واقع در شمال شرق کرانه باختری، صدای چندین انفجار و تیراندازی در این منطقه به گوش رسیده است.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «طوباس» خبر داد.

علاوه بر این شهر «البیره» نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و مقابله مبارزان فلسطینی با این نظامیان بود.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در «البیره» به سوی جوانان فلسطینی آتش گشوده‌اند، اما فلسطینیان در برابر این نظامیان ایستادگی کرده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در نتیجه تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینیان در «البیره»، یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده است. نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی، پیکر این شهید فلسطینی را ربوده‌اند.

علاوه بر این نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه نیز یورش بردند. در این شهر نیز نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینیان آتش گشودند، اما با مقابله مسلحانه مبارزان فلسطینی روبرو شدند.

تداوم حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه

زخمی‌شدن ۳ صهیونیست در عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری

منابع رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین «شافی شومرون» در نابلس واقع در کرانه باختری خبر می‌دهند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که در نتیجه این عملیات ضدصهیونیستی در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین «شافی شومرون» در نابلس واقع در کرانه باختری ۳ شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شده‌اند.

این رسانه صهیونیستی مدعی شد که جراحت این ۳ شهرک‌نشین صهیونیست شدید نیست.

در پی وقوع این عملیات ضدصهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمد.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ایست‌بازرسی «دیر شرف» در اطراف نابلس را مسدود کردند. در حال حاضر نظامیان صهیونیست در محل اجرای این عملیات ضدصهیونیستی در حال جست‌وجو برای یافتن مجری یا مجریان این عملیات هستند.