تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3721481
شناسه : 3721481
تاریخ :
جهان شیفته پیام امام حسین (ع) در کربلا است اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل با صدور پیامی به مناسبت عاشورا حسینی گفت: سال‌ها از قیام عاشورا می‌گذرد اما واقعه عاشورا همچنان زنده است و همه شیفته پیام امام حسین(ع)در کربلا هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی ستوده با تسلیت فرارسیدن عاشورای حسینی با صدور پیامی اظهار کرد: محرم فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران غم سیدالشهدا (ع)، ماه جهاد و حماسه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است.

در این پیام آمده است: این ایام سوگواری فرصت مناسبی برای انتقال پیام عظیم عاشورا و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و حق طلبی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این پیام آورده است: بدون شک قیام مجاهدانه و متعهدانه امام حسین (ع) درسی برای همه ما خواهد بود تا که بیاموزیم رمز ماندگاری عزت و سرافرازی، ایمان، صبر و استقامت است.

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: با اینکه سال‌ها از قیام عاشورا می‌گذرد اما واقعه عاشورا همچنان زنده است و همه شیفته پیام امام حسین (ع) در کربلا هستند.

این پیام می‌افزاید: امروز این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام آزادگی، بصیرت و حق خواهی کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بیان کرده است: با آرزوی قبولی عزاداری و توسل‌های مردم متدین و دوستدار اهل بیت، فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان را حضور همکاران گرانقدر، جامعه ومردم شریف ایران و استان اردبیل تسلیت عرض کرده امیدوارم با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان اهل بیت (ع) در مسیر سعادت گام برداشته و ضمن خدمت صادقانه رهرو راستین نهضت حسینی باشیم.