تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3721451
شناسه : 3721451
تاریخ :
شیائومی رقیب گلکسی زد فلیپ ۶ را به‌زودی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی می‌کند اقتصاد ایران: حضور شیائومی میکس فلیپ در بنچمارک گیک‌بنچ تأیید می‌کند که این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت خواهد گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برخی از مشخصات اولین گوشی تاشدنی پوسته‌صدفی شیائومی با حضورش در گیک‌بنچ فاش شد. میکس فلیپ در‌کنار میکس فولد ۴ تا اواسط مردادماه رونمایی خواهند شد.

حضور شیائومی میکس فلیپ با شماره‌مدل 2405CPX3DC در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که جدیدترین گوشی شیائومی از تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای (شامل دو هسته با فرکانس ۲٫۲۷ گیگاهرتز، دو هسته‌ با فرکانس ۲٫۹۶ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۳٫۱۵ گیگاهرتز و یک هسته‌ با فرکانس ۳٫۳۰ گیگاهرتز) بهره می‌برد که با مشخصات اسنپدراگون ۸ نسل ۳ هم‌خوانی دارد. این تراشه در دل میکس فلیپ با ۱۲ گیگابایت رم همراهی می‌شود.

امتیاز گوشی شیائومی میکس فلیپ در گیک‌بنچ
Geekbench

شیائومی میکس فلیپ در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب ۲٬۰۸۷ و ۶٬۲۸۲ امتیاز به‌دست آورد.

مقالات مرتبط
  • رنگ‌بندی گوشی‌های تاشدنی شیائومی میکس فلیپ و فولد ۴ در آستانه رونمایی فاش شد
  • چندین تصویر واقعی از شیائومی میکس فلیپ به‌همراه باتری و آداپتور فاش شد

رقیب گلکسی زد فلیپ ۶ احتمالاً از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات بهره می‌برد. پنل پشتی گوشی ظاهراً میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود که با همکاری لایکا توسعه یافته‌اند.

شیائومی میکس فلیپ احتمالاً در رنگ‌های مشکی و ارغوانی و سفید و با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در‌دسترس قرار خواهد گرفت. فعلاً قیمت گوشی تاشدنی جدید شیائومی مشخص نیست.