تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3721445
شناسه : 3721445
تاریخ :
اعتراض خانواده اسرای صهیونیست: استعفای فرماندهان کافی نیست اقتصاد ایران: در پی انتشار اولین مرحله از تحقیقات مربوط به شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، خانواده شماری از نظامیان صهیونیست رهبران این رژیم را تهدید کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، واللا نیوز در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، خانواده نظامیان اسرائیلی که در پایگاه شنود و جاسوسی در اطراف نوار غزه مستقر بودند، اعلام کردند، صرف استعفای فرماندهان ارشد نظامی آنها را راضی نمی‌کند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، خانواده این نظامیان که برخی از آنها به هلاکت رسیده و شمار دیگر در اسارت حماس به سر می‌برند اعلام کردند، جزئیات بیشتری در رابطه با آنچه که در شهرک صهیونیست نشین ناحال عوز اتفاق افتاد در اختیار دارند که نشان می‌داد در ساعات آخر نتیجه اغفال و سهل انگاری فرماندهان ارشد چه بلایی بر سر فرزندان آنها آمده است.

در این گزارش آمده است، این خانواده‌ها قرار است در روزهای آینده با بنیامین نتانیاهو دیدار و او را در جریان خواسته‌های خود قرار خواهند داد.

یکی از اعضای انجمن خانواده اسرای صهیونیست در این رابطه گفت: می‌خواهیم او هم از درد و رنجی که ما متحمل می‌شویم، مطلع شود، می‌خواهیم بداند که ما هم جزئیاتی از آنچه که در ناحال عوز رخ داد، در اختیار داریم، ما می‌خواهیم اطلاعات بیشتری هم از او بشنویم تا ببینیم چه بر سر فرزندان ما در آن ساعات آخر آمد.

واللا نیوز خاطر نشان کرد، این نشست بعد از آن صورت می‌گیرد که بیش از یک ماه پیش خانواده این نظامیان طی نامه‌ای خواهان دیدار با نخست وزیر شده بودند تا او در رابطه با این مسئله به آنها پاسخ دهد.

آنها در آخرین بیانیه خود ضمن متهم کردن ارتش رژیم صهیونیستی به تنها گذاشتن این نظامیان که در پایگاه شنود قرار داشتند، اعلام کردند، صرف استعفای فرماندهان ارشد نمی‌تواند پاسخگویی خواسته‌های آنها باشد.

گفتنی است در پی انتشار اولین مرحله از تحقیقات مربوط به شکست فجیع رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر گذشته، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند شماری از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی و مدیران سرویس های امنیتی این رژیم خود را برای استعفا آماده کرده‌اند.

انتهای پیام/