تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3721437
شناسه : 3721437
تاریخ :
گزارش رسانه عبری زبان از فرار صهیونیست‌ها از تل‌آویو اقتصاد ایران: یک رسانه عبری زبان با استناد به آمار و ارقام اعلام کرد، موج مهاجرت و خروج از تل‌آویو همچنان سیر صعودی خود را ادامه می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی گلوبس در گزارشی با استناد به داده‌های شهرداری تل‌آویو تاکید کرد همچنان شمار مهاجران از این شهر نسبت به ورودی آن روندی افزایش دارد.

عیدان آریتز در گزارشی تحت عنوان رویگردانی از تل‌آویو، نوشت، داده‌های  منفی همچنان گریبان گیر شرایط جمعیتی تل‌آویو هستند و ساکنان آن رویکرد خروج از آن را در پیش دارند و جریانی که در روزهای شیوع کرونا آغاز شد این روزها بدتر هم شده است.

در مقدمه این گزارش آمده است، با وجود آنکه گفته می‌شود، مهاجرت و سکونت در تل‌آویو به عنوان پایتخت اقتصادی یکی از اهداف زندگی بسیاری از جوانان است و باید نقطه جذب مهاجرت‌ها باشد، با این حال داده‌های جدید نتایج معکوسی را برای سال‌های اخیر به ما نشان می‌دهند، تا اگر بین سال‌های 2018 و 2019 شمار مهاجران به تل‌آویو بیش از شمار مهاجران از آن باشد از سال 2020 شمار ساکنان خروجی از آن نسبت به ورودی‌های شهر بیشتر شود، به نحوی که براساس آمار رسمی شهرداری تل‌آویو در سال 2022 شمار خروجی‌ها از شهر 7 هزار نفر بیشتر از ورودهای آن شوند.

این رسانه عبری زبان سپس به سراغ شماری از کارشناسان برای تحلیل جزئیات آماری این امر رفته و در پایان نیز به نقل از مسئولین شهرداری آورده است: نمی‌دانیم چگونه این مهاجرت منفی را تفسیر کنیم، اما به طور حتم مسایل مختلفی در آن دخیل بوده است.

انتهای پیام/