تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3721332
شناسه : 3721332
تاریخ :
آرائوخو جراحی می‌شود/ خانه‌نشینی تا پایان سال اقتصاد ایران: مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به دلیل مصدومیتی که دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ به دور از میادین فوتبال خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد آرائوخو که اخیراً در جریان برتری تیم ملی فوتبال اروگوئه مقابل برزیل در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا 2024 دچار مصدومیت شد، در حالی که در ابتدا گفته می‌شد به خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه عضله دوسر ران پای چپ در حدود شش تا هشت هفته به دور از میادین فوتبال خواهد بود، حالا خبر می‌رسد که بارسا این مدافع اروگوئه‌ای را برای مدتی طولانی‌تر در اختیار نخواهد داشت.

آرائوخو امروز (دوشنبه) پس از بازگشتش به اسپانیا در باشگاه بارسلونا مورد تست‌های پزشکی قرار گرفت تا مشخص شود که آیا مصدومیت اخیرش نیاز به جراحی دارد یا خیر. رسانه اسپانیایی «رلوو» حالا خبر می‌دهد که تست‌های پزشکی بارسا مشخص کرد که این مدافع اروگوئه‌ای باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم خبر داد که آرائوخو و کادر پزشکی بارسلونا به این نتیجه رسیده‌اند که عمل جراحی بهترین راه‌حل برای درمان مصدومیت این بازیکن است. طبق این گزارش؛ آرائوخو با جراحی که روی پایش انجام خواهد داد، احتمالاً در ماه دسامبر (آذر - دی) به شرایط بازی خواهد رسید.

آرائوخوی 25 ساله که دو فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و اخیراً شایعاتی درباره آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده بود، تاکنون در 150 بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته است.

انتهای پیام/