تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3721177
شناسه : 3721177
تاریخ :
واکنش مقتدی صدر به ترور ترامپ/ نمی‌دانیم شاید فیلم تبلیغاتی باشد! اقتصاد ایران: رهبر جریان صدر در عراق به حادثه ترور نافرجام رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ایالت پنسیلوانیا واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما باید از هر آنچه در این دنیای کوچک ما می‌گذرد، درس بگیریم! به‌ویژه از آنچه در ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد. از مبارزه برای قدرت و انحراف دموکراسی و انتخابات از مسیر مسالمت‌آمیز خود! همچنین از تلاش برای ترور رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی ریاست‌جمهوری آنها!

مقتدی صدر در ادامه نوشت: این حادثه ترور صرف‌نظر از اینکه واقعی یا بخشی از یک فیلم تبلیغاتی از قبل طراحی ‌شده باشد، نشان می‌دهد آمریکا و ادعاهایش مبنی بر ابرقدرت بودن یا مدافع دموکراسی بودن یا اولین حامی دموکراسی و یا گسترش‌دهنده صلح و مخالف با خشونت، همگی نادرست، دروغ و ادعایی صرف است که حقیقت ندارد، این رخداد پیامی روشن برای جوانان غرب‌زده‌ دارد که گمان می‌کنند غربی‌ها طرفداران صلح و حامیان دموکراسی یا آزادی هستند!

صدر افزود: بنابراین حامیان غرب و آزادی‌خواهی باید عبرت بگیرند و منصفانه بنگرند و بدانند که همه اقدامات غرب دروغ است و هیچ اعتبار و شفافیتی ندارد. این حادثه ترور چیزی نیست جز یک سری شواهد غیرقابل انکار از بازی غرب با مغز جوانان عربی و اسلامی و کشورهایی که به اصطلاح آنان جهان سوم است.