تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3720805
شناسه : 3720805
تاریخ :
دولت با تمام توان پیگیر مسائل مرتبط با کشاورزان است اقتصاد ایران: گرگان- رییس‌دفتر رییس‌جمهور گفت: دولت با تمام توان نسبت به پیگیری و حل مسائل مرتبط با کشاورزان حمایت خواهد کرد تا آثار ماندگاری از شهید جمهور در استان گلستان به یادگار بماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد زنگانه استاندار گلستان و دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی با غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار مشکلات سیب زمینی کاران و مطالبات کلزا کاران گلستانی مورد بررسی و پیگیری‌های لازم برای مرتفع ساختن آنها در دستور کار قرار گرفت.

غلامحسین اسماعیلی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور اظهار کرد: ما نسبت به مردم، نظام و انقلاب اسلامی دلبستگی داریم و تا لحظه‌ی آخر، با تمام توان برای رفع مشکلات بر زمین مانده مردم تلاش خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در طول دولت سیزدهم، معادل با مقدار گندم وارداتی، محصولات بر پایه گندم نظیر ماکارونی، بیسکویت و دیگر موارد صادر کرده‌ایم.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: دولت صادق‌الوعد با تمام توان نسبت به پیگیری و حل مسائل مرتبط با کشاورزان حمایت خواهد کرد تا آثار ماندگاری از شهید جمهور در استان گلستان به یادگار بماند.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان اظهار کرد: اقدامات حمایتی همچون خرید تضمینی محصول سیب زمینی همانند جو از سوی سازمان تعاون روستایی می‌تواند بخشی از دغدغه کشاورزان را مرتفع سازد.

وی افزود: در سال زراعی فعلی، استان گلستان بیش از ۱.۴ میلیون تن گندم تولید کرده که باعث شد رکورد تاریخی تولید گندم در استان شکسته شود.