تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3720710
شناسه : 3720710
تاریخ :
مطالبات مردم با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود اقتصاد ایران: کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مطالبات به حق مردم با جدیت از سوی پلیس خدمتگزار دنبال خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رستمی بعد از ظهر یکشنبه در همایش سالیانه رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی این استان که در پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پلیس بهترین یار مردم و پشتیبان و پناهگاه آنها در برابر خطرات و مشکلات است.

وی افزود: در عین حال مردم از پلیس مطالبات فراوانی دارند که عمده آن در حوزه امنیت بخشی و مقابله با مجرمانی است که امنیت جامعه را به چالش می‌کشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس خدمتگزار، مطالبات مردم را با جدیت دنبال می‌کند، گفت: اعتقاد داریم اجرا و انجام این مطالبات به افزایش امنیت و احساس رضایتمندی شهروندان کمک زیادی می‌کند.

سردار رستمی در ادامه سخنانش به اشرافیت پلیس و رصد مجرمان اشاره کرد و گفت: امروز مجرمان حرفه‌ای و خشن به این یقین رسیده‌اند که چنانچه دست از پا خطا کنند با واکنش قاطعانه و سخت پلیس روبرو خواهند شد.

وی با اشاره به امنیت مطلوب استان کرمانشاه، افزود: بخش اعظمی از این امنیت را مرهون جانفشانی، پشتکار و زحمات شبانه روزی مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌هایی هستیم که در سخت‌ترین شرایط نیز به چیزی جز خدمت صادقانه و کمک به مردم فکر نمی‌کنند.

سردار رستمی خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی نیز در راستای هوشمندسازی کلانتری‌ها در حال انجام است و همین امر باعث می‌شود تا همکاران ما در این مراکز راحت‌تر بتوانند مأموریت‌های محوله را انجام و به مقابله با مجرمان بپردازند.