تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3720541
شناسه : 3720541
تاریخ :
فعالیت ۱۰ پارکینگ شهرداری اصفهان در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) اقتصاد ایران: اصفهان-رئیس اداره هماهنگی امور مناطق معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از فعالیت ۱۰ پارکینگ شهرداری اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عموچی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل برنامه‌های عزاداری که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی (بیست‌وپنجم و بیست‌وششم تیرماه) در مرکز شهر برگزار می‌شود، پارکینگ‌های اطراف میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) به‌صورت کامل فعال و آماده خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی است.

وی با بیان اینکه از ۴۰ پارکینگ شهرداری حدود ۱۰ پارکینگ در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمت رسانی خواهند بود، افزود: پارکینگ‌های کرمانی، حکیم، جهان‌نما، طالقانی، زیرگذر میدان عتیق و اطراف میدان عتیق از جمله این پارکینگ‌ها است.

رئیس اداره هماهنگی امور مناطق معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اعلام اینکه تمام امکانات پارکینگ‌ها از جمله سرویس بهداشتی و سرویس آبخوری نیز در این ایام در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در بعضی پارکینگ‌ها متناسب با جمعیتی که وجود دارد، توزیع نذری در میان عزاداران انجام می‌شود.