تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3720108
شناسه : 3720108
تاریخ :
آدرس فیزیوتراپی خوب در شیراز کجا است؟ اقتصاد ایران: هر روزه تغییراتی در علم و تکنولوژی ایجاد می‌شوند که می‌توانند بسیاری از مشکلات انسان را رفع کنند. حوزه بهداشت و درمان یکی از زمینه‌هایی است که از این پیشرفت تأثیر چشم‌گیری گرفته است. متدهای درمانی این روزها قابل مقایسه با سال‌ها پیش نیستند و بسیار حرفه‌ای‌تر شده‌اند؛ به‌عنوان مثال، فیزیوتراپی یکی از روش‌های درمانی است که از سال ۱۸۹۵ معرفی شده و پیش از آن خبری از متدهای آن نبود. این روزها بسیاری از افراد برای تسکین دردها یا بهبود عملکرد اندام‌ها از فیزیوتراپی استفاده می‌کنند. اگر متقاضی استفاده از خدمات فیزیوتراپی هستید و هنوز یک مرکز فیزیوتراپی خوب در شیراز را پیدا نکرده‌اید، در این مقاله همراه ما باشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

یک فیزیوتراپی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

فیزیوتراپی یا فیزیک درمانی یکی از شاخه‌های علم پزشکی است که به درمان ناکارآمدی اندام‌ها و تسکین دردها با استفاده از الکتریسیته، گرما، امواج نوری و متدهای دستی می‌پردازد. این روزها بسیاری از مشکلات بیماران با استفاده از این متدها رفع می‌شوند. اختلال عملکردهای ناشی از حادثه، کهولت سن یا بیماری را می‌توان به کمک روش‌های فیزیوتراپی برطرف کرد. فیزیوتراپی اگرچه یک فرایند کاربردی و ثمربخش است، اما درصورتی‌که توسط فرد متخصص انجام نشود، تأثیر لازم را نخواهد داشت و حتی می‌تواند سبب بروز مشکلاتی هم شود. ازاین‌رو خوب است برای انتخاب فیزیوتراپیست، دقت و توجه کافی را به خرج دهید. نکاتی که باید برای انتخاب یک فیزیوتراپی خوب مدنظر قرار گیرند، در ادامه ذکر شده‌اند.

توجه به تخصص و میزان تحصیلات

نخستین موردی که باید توجه اکید به آن داشته باشید، مدرک تحصیلی درمانگری است که قصد مراجعه به آن را دارید. فیزیوتراپیست شما باید حتما در همین رشته تحصیل کرده باشد و دارای مدرک فیزیوتراپی از دانشگاه باشد. با چک کردن شماره نظام پزشکی می‌توانید مطمئن شوید که فرد مدنظر شما صلاحیت درمان کردنتان را دارد.

علاوه‌بر این موضوع، باید به تخصص درمانگر نیز توجه کنید. فیزیوتراپیست‌ها معمولا در یکی‌ از زمینه‌های درمان، متخصص می‌شوند و اختصاصا بر درمان دردهای همان ناحیه تمرکز می‌کنند. به‌عنوان مثال، اگر از درد زانو رنج می‌برید، بهتر است به فیزیوتراپی زانو شیراز مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

یکی از نکات مهمی که حتما باید به آن بپردازیم، این است که فیزیوتراپیست امکان تشخیص بسیاری از  بیماری‌ها را دارد ولی در صورت نیاز ممکن است به پزشک متخصص  ارجاع دهد.

تجربه و سابقه فعالیت

از دیگر مواردی که باید در انتخاب فیزیوتراپی خوب به آن‌ توجه شود، سابقه درمانگر است. درمانگر شما سابقه فعالیتمناسب  داشته باشد، می‌تواند قابل اعتمادتر باشد. البته این موضوع مطلق نیست؛ اما می‌تواند به‌عنوان یک نکته در نظر گرفته شود. با بررسی نظر مراجعین می‌توانید به آگاهی مطلوبی از فیزیوتراپیست برسید و نتیجه کار او را بررسی کنید.

تجهیزات و امکانات مطب

فیزیوتراپی حرفه‌ای وابسته به امکانات و تجهیزات است. مادامی که یک درمانگر از تجهیزات مورد نیاز بهره‌مند نباشد، نمی‌تواند درمان را به درستی انجام دهد. ازاین‌رو بهتر است به‌دنبال مطبی باشید که مجهز است و از جدیدترین امکانات روز دنیا بهره می‌گیرد.

پوشش بیمه و مقدار هزینه‌ها

آخرین نکته‌ای که پیشنهاد می‌شود برای انتخاب فیزیوتراپی خوب به آن توجه کنید، پوشش بیمه است. هزینه‌های فیزیوتراپی گاهی زیاد می‌شوند و ممکن است پرداخت آن‌ها برای بیمار دشوار باشد. ازاین‌رو باید به‌دنبال مرکزی باشید که در وهله اول هزینه معقول و منصفانه‌ای را دریافت کند و ثانیا، با بیمه‌های مختلف همکاری کند. به این ترتیب می‌توانید هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید.
البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست ، معمولا مراکزی که با کیفیت تر هستند مبالغ بالاتری را دریافت می نمایند

با حرفه‌ای‌ترین فیزیوتراپی در شیراز آشنا شوید

تا به این جای مقاله بر هر نکته‌ای که برای انتخاب فیزیوتراپیست لازم است، مسلط شدید. حالا نوبت آن است که بهترین فیزیوتراپی شیراز را به شما معرفی کنیم. اگر به‌دنبال مرکزی برای فیزیوتراپی لیزری شیراز هستید یا متخصص فیزیوتراپی شانه شیراز را می‌خواهید، کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم شیراز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کلینیک فیزیوتراپی توسط دکتر علی تاجیک و همسر ایشان تأسیس شده است. در کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم، هر نوع خدمات فیزیوتراپی که نیاز داشته باشید، با بالاترین کیفیت و توسط افراد خبره، انجام می‌شود.

تمامی افرادی که در این کلینیک فیزیوتراپی فعالیت دارند، از برترین فیزیوتراپیست‌ها با مدارک و درجات علمی هستند که سال‌ها تجربه نیز در سابقه آن‌ها به چشم می‌خورد. برای فیزیوتراپی دیسک کمر و گردن شیراز، فیزیوتراپی لیزری شیراز، فیزیوتراپی شانه در شیراز و هر نوع دیگر فیزیک‌درمانی، می‌توانید به کلینیک پالادیوم مراجعه کنید؛ حتی برای فیزیوتراپی کودکان هم افراد متخصصی در کلینیک پالادیوم مشغول به فعالیت هستند.

برای دسترسی به این کلینیک، باید به قصرالدشت بروید. در بلوار شهید بهشتی و روبه‌روی پارک خلدبرین، یک مجتمع پزشکی با نام پالادیوم را خواهید دید. در بلوک ۴ از این مجموعه، کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم را پیدا خواهید کرد.

آدرس فیزیوتراپی خوب در شیراز کجا است؟

چه خدماتی در کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم ارائه می‌شوند؟

فیزیوتراپی خدمات گسترده‌ای را شامل می‌شود که هر یک از آن‌ها کاربردهای گوناگونی دارند. بسیاری از افراد تنها از کاربرد فیزیوتراپی در بازگرداندن عملکرد دست‌ها و پاها پس از بروز حادثه اطلاع دارند؛ این در حالی است که فیزیوتراپی کاربرد گسترده‌ای دارد و برای بسیاری از دردها، درمان بی‌نظیری به حساب می‌آید. برخی از کاربردهای فیزیوتراپی را در ادامه مرور خواهیم کرد.

فیزیوتراپی ستون فقرات

یکی از مهم‌ترین کاربردهای فیزیوتراپی، تسکین دردهای ستون فقرات است. اگر از کمردرد رنج می‌برید یا ایرادی در ستون فقرات شما وجود دارد، می‌توانید آن را با فیزیوتراپی رفع کنید. در کلینیک پالادیوم، فیزیوتراپی دیسک کمر و گردن شیراز انجام می‌شود. برای تسکین درد بدون نیاز به جراحی یا تسریع فرآیند درمان پس از انجام عمل جراحی، می‌توانید از فیزیوتراپی استفاده کنید. برای درمان التهاب‌ها و بیماری‌های موضعی نیز فیزیوتراپی ثمربخش خواهد بود. برای درمان، از تمرینات اصلاحی، ماساژ درمانی، الکتروتراپی یا فیزیوتراپی لیزری شیراز استفاده می‌شود.

فیزیوتراپی شانه، دست و انگشتان

برای فیزیوتراپی شانه در شیراز هم مجموعه پالادیوم انتخاب مناسبی است. این مجموعه به کمک فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای و دستگاه‌های به‌روز، می‌تواند سبب کاهش دردهای مفصلی شانه و دست شود. ازآنجاکه دررفتگی مفصل شانه یکی از رایج‌ترین عارضه‌های مفصلی است، به کمک فیزیوتراپی می‌توان دردها را کاهش داد و از بروز مشکلات جدی‌تر پیشگیری کرد. در کلینیک پالادیوم، فیزیوتراپی دست و انگشتان نیز انجام می‌شود.

فیزیوتراپی کف لگن

فیزیوتراپی کف لگن یکی از خدمات مربوط به فیزیوتراپی است که کمتر کسی با آن آشناست‌. بی‌اختیاری ادرار، مشکلات جنسی، ناهنجاری‌های بارداری و زایمان و مواردی از این دست را می‌توان با متدهای مختلف فیزیوتراپی رفع کرد. کافیست به بهترین فیزیوتراپی شیراز یعنی کلینیک دکتر تاجیک مراجعه کنید تا از این خدمت بهره‌مند شوید. تمرینات مختلفی وجود دارند که می‌توانند سبب تقویت کف لگن شوند؛ این تمرینات را فیزیوتراپیست‌های پالادیوم به شما آموزش خواهند داد.

فیزیوتراپی زانو

فیزیوتراپی در بهبود عملکرد پاها کاربرد ویژه‌ای دارد و بسیاری از افراد برای تقویت پاها پس از بروز حادثه یا جراحی، از فیزیوتراپی زانو شیراز استفاده می‌کنند. روش‌های مختلفی برای فیزیک درمانی زانو استفاده می‌شوند که باید بسته به شرایط خاص هر بیمار، انتخاب شوند؛ به‌عنوان مثال، الکتروتراپی، سونوتراپی و فیزیوتراپی لیزری شیراز ازجمله مواردی هستند که برای فیزیوتراپی زانو استفاده می‌شوند. اگر به یک فیزیوتراپی خوب مراجعه کنید، تأثیر روش‌های درمانی چند برابر خواهد بود.

فیزیوتراپی لنف ادم

یکی از جالب‌ترین کاربردهای فیزیوتراپی، برطرف کردن ادم اندام‌ها در اثر فعالیت بیش‌از حد غدد لنفاوی است. زمانی که مشکلات لنفاوی در بدن بروز پیدا کنند، می‌توانند باعث تورم اندام‌ها شوند. لنفوتراپی یک روش غیر دارویی برای درمان این مشکلات است که توسط فیزیوتراپیست‌ها ارائه می‌شود. تمرینات ورزشی مختلفی می‌توانند به بهبود شما کمک کنند. این تمرینات در کلینیک پالادیوم به شما آموزش داده می‌شوند و می‌توانید پروسه کوتاهی را برای درمان طی کنید.

کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم چه مزایایی دارد؟

اکنون با برخی از خدمات کلینیک حرفه‌ای پالادیوم آشنا هستید. اگر هنوز هم در مراجعه به این کلینیک مردد هستید، باید خیال شما را از بابت دریافت بهترین خدمات، آسوده کنیم.

باید بدانید که این کلینیک فیزیوتراپی نخستین شعبه خود را در کرمان راه‌اندازی کرده بود و پس از ۱۰ سال فعالیت، به سبب بازخوردهای مثبت قابل توجه از سوی مراجعین، اقدام به راه‌اندازی شعبه دوم در شهر شیراز کرد. اکنون ۳ سال از افتتاح این شعبه می‌گذرد و شاهد بهترین عملکرد در این مرکز فیزیوتراپی بوده‌ایم.

فیزیوتراپیست‌های مجموعه پالادیوم، ۴ متخصص در حوزه آسیب‌های ورزشی، فیزیوتراپی زنان و کودکان، طب سوزنی و تکنیک‌های مانیپولاسیون هستند. پالادیوم نخستین کلینیک فیزیوتراپی در خصوص مشکلات زنان است که خدمات فیزیک‌درمانی کف لگن را در شیفت عصر ارائه می‌کند. علاوه‌بر نیروی متخصص، استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات، سبب اثربخشی هرچه بهتر خدمات خواهند شد. در کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم، همه چیز برای از بین رفتن دردهایتان فراهم است.

آدرس فیزیوتراپی خوب در شیراز کجا است؟

نتیجه‌گیری

برای آن که اطلاعات بیشتری درباره این کلینیک فیزیوتراپی خوب در شیراز به‌دست آورید، می‌توانید سری به سایت رسمی کلینیک بزنید و با جزئیات خدمات آن‌ها آشنا شوید. هر آنچه که برای درمان دردها و بهبود عملکرد اندام‌ها نیاز باشد، در این کلینیک ارائه می‌شود. امیدواریم کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم، تسکینی بر دردهایتان بوده و خدمات آن‌ها برایتان مفید واقع شود.