تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3719067
شناسه : 3719067
تاریخ :
مسیر خدمت‌رسانی شهید رییسی تداوم داشته باشد اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در روزهای آتی، گفت: مسیر خدمت‌رسانی شهید رییسی تداوم داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه جمعه در جمع مردم سرخه به مناسبت ماه محرم درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور مردم در آن بیان کرد: مردم به ویژه در دور دوم انتخابات اخیر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه شهرستان سرخه از این لحاظ یکی از شهرستان‌های شاخص استان و حتی کشور بود، افزود: حضور پرشور مردم سرخه سرآمد دیگر شهرها بود.

امام جمعه سمنان با ابراز امیدواری برای تداوم مسیر خدمت‌رسانی شهید رئیسی در دولت آینده تصریح کرد: با وجود سکان داری دوراندیش و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی کشتی انقلاب اسلامی از تمام تلاطم‌ها، تنگناها و مشکلات عبور خواهد کرد.

مطیعی با اشاره به اعلام وفاداری ملت ایران نسبت به نظام، انقلاب و رهبری در انتخابات اخیر گفت: دشمن تلاش می‌کند وحدت و انسجام ملیِ ایجاد شده از انتخابات را با طرح موضوعات حاشیه‌ای هدف قرار دهد.

وی «ولایت فقیه» را نعمتی بی‌بدیل برای کشور و مردم دانست و افزود: امیدواریم با انتخاب رئیس‌جمهور جدید شاهد کاهش مشکلات مردم و ایجاد رفاه نسبی در کشور باشیم.