تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3718897
شناسه : 3718897
تاریخ :
توقف در انجام امور سیستان و بلوچستان قابل قبول نیست اقتصاد ایران: زاهدان_استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: توقف در انجام امور سیستان و بلوچستان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر امروز جمعه در همایش شهرداران استان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، با بیان اینکه شاهد پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف هستیم، افزود: باید طوری کار کنیم که هر روز پیشرفت بیشتری را در این خطه پهناور مشاهده کنیم، توقف در انجام امور استان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی خطاب به مسؤولان، گفت: از توان همدیگر برای انجام امورات استفاده کنید، دستگاه‌های اجرایی در کارها با همدیگر همفکری و هم افزایی داشته باشند.

استاندار تصریح کرد: شهرداران استان قریب به اتفاق، همه جوان هستند و جوانان سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند، براین اساس از این خلاقیت و نوآوری برای تحول در جامعه استفاده شود.

کرمی اضافه کرد: دانش آموزان، نوجوانان و جوانان سرشار از ایده هستند و در هر منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند باید برای بهره وری بیشتر کار تیمی به آنها آموزش داده شود.

وی اذعان کرد: متأسفانه گاهاً شاهد عملکرد جزیره‌ای دستگاه‌های اجرایی در سطح استان هستیم.

استاندار تصریح کرد: دانشگاه محور تحول است و شما مسئولان باید از توانایی دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید در تحول آفرینی شهرها توسط شهرداران استفاده شود.

وی در ادامه بااشاره به کارهای زیرساختی صورت گرفته در سطح استان، افزود: ساخت کارخانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت تولیدی شهرستان‌ها به توسعه استان سرعت می‌بخشد.

کرمی تصریح کرد: باید از ظرفیت کریدوری استان در زمینه ایجاد بازارچه‌های شهری و معرفی محصولات مختلف به ویژه صنایع دستی استان به تمام نقاط کشور استفاده کرد.

وی بیان کرد: ایجاد شرکت‌های صنعتی در کنار شهرها و بهره‌گیری از پهنه‌های معدنی ظرفیت خوبی برای توسعه شهرهای استان است.

کرمی تاکید کرد: ایجاد شهرک‌های کشت و صنعت به خصوص در زمین‌های قابل کشت، بهره‌گیری از توان سرمایه‌گذاران، تولید مصالح مورد نیاز شهرها در داخل استان مورد توجه مسؤولان باشد.